Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zooist schreef:Dit zullen ze je niet in dank afnemen denk ik zo......
Ylana schreef:Zooist schreef:Dit zullen ze je niet in dank afnemen denk ik zo......
Pardon?!?
Ik vind het een hele nette beginpost van de TS en in mijn ogen vraagt ze alleen maar om advies.
Zooist schreef:[
Als je netjes bent noem je geen namen
ceasario schreef:Zooist schreef:[
Als je netjes bent noem je geen namen
Grote klets...!!
Er is geen fout gemaakt maar valsheid in geschrifte gepleegd !!
indriss schreef:We hebben idd gelijk contact opgenomen met de hh en ze zeiden dat het haast onmogelijk is en dat er zelden fouten gemaakt worden.Ze wachten het bericht af van het Stamboek.
Ik noem alleen de hh, omdat Samba hit toch alleen bij dit bedrijf ter dekking wordt aangeboden(in nederland) of heb ik het mis? dus dacht dat iedereen dan toch wel op de hoogte was.
Ikzelf denk dat het de fout is van de inseminator,hij kwam om 22:30 insemineren aan huis en op het rietje stond geen naam. Wat we dit jaar wel hadden bij het insemineren.
Maar daarom heb ik de inseminator juist niet genoemd.
Van fokkers en ruiters om me heen krijg ik gelijk het advies om een tegemoetkoming te eisen of gelijk brief naar de hoefslag te sturen,daarom jullie advies.Zelf vind ik dit wel erg ver gaan.
We zijn wel blij met het veulen maar hij mocht iets ruimer bewegen en meer lengte in zijn lijf hebben.Verder is het een heel mooi veulen om te zien.
Zooist schreef:ceasario schreef:
Grote klets...!!
Er is geen fout gemaakt maar valsheid in geschrifte gepleegd !!
Zo, dat zijn nogal flinke beschuldigingen aan het adres van de HH. Jij maakt er gelijk een strafzaak van![]()
Misschien heeft het stamboek de manen voor het DNA verwisseld of een andere fout gemaakt?
!
indriss schreef:We hebben idd gelijk contact opgenomen met de hh en ze zeiden dat het haast onmogelijk is en dat er zelden fouten gemaakt worden.Ze wachten het bericht af van het Stamboek.
.
moonfish13 schreef:Dit is toch geen zwartmaken?
Ts is helemaal niet negatief over het bedrijf, anders had ze die brief naar de hoefslag wel meteen gestuurd denk ik.
Je mag namen noemen, mits het uit eigen ervaring is en niet via via van die of die.
Zooist schreef:Maar daar gaat het me allemaal niet om. Ik heb al een aantal maal geschreven dat de TS namen noemt en dat het boktlogisch is dat er dan wel een negatieve lading aan gegeven wordt.