Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Adhira schreef:Nou zal ik de spits maar afbijten want deze kleine man was in het vorige taxatietopic nog niet geboren.
Naam: Azharu M
geslacht: hengst
leeftijd: 6 maanden
Afstamming: Adhira (ster) x Gasir (ster).
Resultaten: 3de op het NK te Renswoude
Zeer lief en aanhankelijk veulen,is al flink aan de maat.
Ben benieuwd,vind veulens altijd moeilijk in te schatten,het is maar wat de gek ervoor geeft.
groetjes Debby
Adhira schreef:Caramimi,zoals ik al zei het is maar wat de gek ervoor geeft,heb hetzelfde type veulens voor het driedubbele weg zien gaan,maar een andere afstamming dan wel.
Heb je jouw paardje al in het andere taxatietopic gehad of zet je die er niet op?
groetjes debby

(Je weet maar nooit wat voor pracht kerel die wordt, ze hebben wat tijd nodig om mooi te worden
)missfcdb schreef:Adhira jou hengstje ziet er geweldig een mooi appart kleurje en ik zou er 2500 a 3000 voor geven maar aangezien die pas 6 maand is kan die nog groeien en later meer laten zien op de shows of in de sport![]()
![]()
(Je weet maar nooit wat voor pracht kerel die wordt, ze hebben wat tijd nodig om mooi te worden
![]()
)
cara_mimi sorry niet aanvallend bedoeld maar ik zou voor die van jou nog niet eens 600 euro geven.
Waarom jou beesje heeft geen papieren.
Adhira schreef:Cara-mimi:leuk paardje maar niet erg groot en geen papieren :1500 euro.
Misschien een leuke wedstrijdspringpony in de toekomst maar ik zou met een 4 jarige nu al niet te veel springen.
groetjes Debby
cara_mimi schreef:missfcdb schreef:Adhira jou hengstje ziet er geweldig een mooi appart kleurje en ik zou er 2500 a 3000 voor geven maar aangezien die pas 6 maand is kan die nog groeien en later meer laten zien op de shows of in de sport![]()
![]()
![]()
)
cara_mimi sorry niet aanvallend bedoeld maar ik zou voor die van jou nog niet eens 600 euro geven.
Waarom jou beesje heeft geen papieren.
Het moet niet altyd de papieren zijn di een rol spelen

:

Adhira schreef:Weissjee:ik zou de afstamming graag willen weten,het lijkt me een mooie merrie op de eerste foto maar die is een beetje ver weg gemaakt en die tweede foto vind ik moeilijk te beoordelen.
En wat is de stokmaat?
groetjes Debby
. Weissjee schreef:Adhira schreef:Weissjee:ik zou de afstamming graag willen weten,het lijkt me een mooie merrie op de eerste foto maar die is een beetje ver weg gemaakt en die tweede foto vind ik moeilijk te beoordelen.
En wat is de stokmaat?
groetjes Debby
Ik weet haar afstamming niet, maar weet wel dat ze van een fokkerij uit Empe komt. En ze is 1,47 hoog.
. Vind jou`n Spaanse dame erg aansprekend om te zien!
!sethlover schreef:leuk topic!
Daphne: 3500
) sherif schreef:Weissjee schreef:
Ik weet haar afstamming niet, maar weet wel dat ze van een fokkerij uit Empe komt. En ze is 1,47 hoog.
Spaans en gefokt is Empe..dan is je merrie gefokt door Joop Hagen. Vind jou`n Spaanse dame erg aansprekend om te zien!
. Het is dus mijn verzorgpony.