Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik zal je nog even e-mailen binnenkort over wanneer we afspreken
maar ik kwam dit topic tegen.
Fijne feestdagen ook nog!
) en dat die vermeld op paardenfokken ook niet is wat je bedoeld (http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=173278).
Met vier benen recht omhoog en dan ook serieus hoog, soms ook met een soort draai erin, ze was echt acrobatisch (en clownesk) bezig!
door de dames, en sindsdien gewoon prima hoffelijk met ze.
Jullie merken het vanzelf!
.

Mijn paardje staat ook bij die van mental11, dus ik ben soms ook met Dana bezig.
Dana hoort al wel echt bij de groep, dat is leuk om te zien.
Leuk, al deze informatie!
Heel goed dus.
Steeds stap ik een eindje weg en volgt zij mij (althans, ze volgt de hand met voer
). Als zij haar hoofd afwendt, trek ik mijn arm in, of verwijder me. Als ze me benadert, doe ik dat ook. Alles heel voorzichtig en klein. Zo begint er een subtiel spel te ontstaan. Er is een basis van communicatie. Ik hoop haar mettertijd zo dichtbij te lokken dat ik naast haar mag staan en dan langzamerhand ook aanraken. Een korte kriebel met de voerhand accepteert ze wel. En bij elke toenadering of elke keer dat ze een hapje neemt, fluister ik haar naam weer. Alles zal vast veel sneller gaan als er eenmaal een halster om zit. Maar dit zijn ook steeds prachtige overwinningen!
). Ze heeft mogelijk nooit mannetjespaarden gezien? Ruinen denk ik nog wel minder! Wanneer ze hengstig wordt, zullen ze wel nader tot elkaar komen
, hoe groot is ze? erg mooie, fijne pony om te zien! ben benieuwd wat haar toekomst brengt....
Vally2002 schreef:Hoi,
Ik heb een pony Valeur v.d. Zonnehoeve, ik rij op manege Reigersburgh en ik krijg daar heel leuk les.
Ik wil graag wat meer weten over zijn moeder en hemzelf weten. Dit zou Els v.d Zonnehoeve moeten zijn en ze zijn vader is waarschijnlijk Valeur D/Avaleur. Zijn vorige eigenaresse is Rubi Hulleman, zij heeft hem waarschijnlijk gekocht toen hij 4 was, dus hij zou tot die tijd op de Zonnehoeve moeten hebben gestaan. Misschien kent iemand hem of zijn moeder van de Zonnehoeve. Ik hoop dat iemand hier op reageert.
.. volgens mij is dit de oude eigenaresse van Valeur memberlist.php?mode=viewprofile&u=103222