Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
petraaken schreef:Bedoel je hiermee wie gaat er hun hengst naar de keuring of gewoon wie van de bokkers er heen gaat?

petraaken schreef:helaas geen lijst beschikbaar wat afstamming betreft. Heb al gemaild naar het stamboek of ik de catalogus niet thuis gestuurd kon krijgen omdat ik niet kan gaan. Geen antwoord gekregen op mijn mail.
marjolein88 schreef:petraaken schreef:helaas geen lijst beschikbaar wat afstamming betreft. Heb al gemaild naar het stamboek of ik de catalogus niet thuis gestuurd kon krijgen omdat ik niet kan gaan. Geen antwoord gekregen op mijn mail.
Ik heb wel een boekje thuis...
marjolein88 schreef:petraaken schreef:Bedoel je hiermee wie gaat er hun hengst naar de keuring of gewoon wie van de bokkers er heen gaat?
Beide !! Het liefst natuurlijk de gene die ook met een hengst gaan, maar ook voor de kijkers. Of misschien zijn er mensen die niet kunnen en die wel graag een bepaalde hengst willen zien. Dan kunnen andere weer even opletten enzo
Ik ben er trouwens op zaterdag. Neem mijn camera mee, dus voor de pony liefhebbers....
petraaken schreef:Geen hengst van jullie zelf dit jaar?

cristinaa schreef:Ik ga kijken naar een hengst ,van een kennis van mij ,die daar voorgebracht wordt
om welke hengst gaat het? Pony of paardhengst?
cristinaa schreef:Een pony, een palominohengst waar ik dit jaar een palomino-veulentje van heb gehad en mijn merrie weer door heb laten dekken. Hij is in Duitsland goedgekeurd. Hij is van Stoeterij du Bois.............misschien ken je hem wel![]()

Sjuimpje schreef:Zou je misschien kunnen kijken van welke hengsten de dieren afstammen die morgen in de 3e groep worden aangeboden?
Ik zou wel eens een kijkje willen nemen om te zien of onze hengst daar volgend jaar tussen zou passen.
petraaken schreef:Jihaa, de Radetzky zit er dus weldegelijk tussen. Nu maar hopen dat hij door gaat. Iemand die gaat kijken vandaag en die foto's of filmpjes kan maken? Ben nl geinteresseerd in de Aache, Dutch Dormello, Fidermark en Florencio.
Nog nooit gehoord van D'Olympe of Johny Boy II en paardenfokken vind ik ze niet. Zijn dat Duitse hengsten?
D'Olympic is een Donnerhall