Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
condor1962 schreef:hier is de link op nieuw http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=264399
ik snap dat je van de stamboom niet kan zien of een paard goed is of niet, maar ik probeer op deze manier toch hulp en advies te verkrijgen met het kopen van een paard, kopen is natuurlijk niet moeilijk maar ik had pas bijna een paard met spat gekocht, maar dankzij het forum ben ik nu toch op andere gedachten
) en die hebben ze op een lijn met tuigpaarden gezet.
..
Tat_jana schreef:ik zie geen bekende in het lijstje van de stamboom..
ik zou op het paard zelf afgaan en niet naar zijn ouders daar kun je wat mee als je gaat fokken maar als je er op zit ben je dat papiertje al vergeten
condor1962 schreef:ik ben er al weer bang voor geworden
condor1962 schreef:waarom ?
ik vraag me af waarom dit paard bij van der poll terecht is gekomen.
ik wil donderdag gaan kijken en neem een deskundige mee en als het wat blijkt te zijn zal ik haar zeker klinisch laten keuren.

condor1962 schreef:hij vraagt er 1700 euro voor, als we ze rontgenlogisch laten keuren en ze blijkt goed is het allemaal de moeite waard, maar ik verwacht dat het de reden is dat ze daar terecht is gekomen.
ik neem aan dat hij niks van de keuring betaald, ook al word ze afgekeurd.
Paarden zat te koop. Voor de fokkerij is het papier niet echt interessant maar het zou best een leuk sportpaard kunnen worden. De vader was geen verkeerd type ook al heeft ie niet veel gedekt. Ik vind de prijs wel reëel trouwens voor een twee-jarige. Kan best wel goed zijn op de foto maar dan zul je er toch in moeten laten kijken.