Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
?

en zullen zij er één uitzoeken welke het beste bij jouw paardje past 

. Youko schreef:Ook ik heb wat meer geld over voor een mooi showhalster. Eigenlijk ben ik zelf op zoek naar een bruin, simpele showhalster die de Polen altijd gebruiken, maar die zijn nergens te verkrijgen. Die sjieke dingen vind ik ook mooi, maar op mijn paard vind ik het niet staan, haar hoofd is te simpel en te 'recht'. Staat mooier bij een Arab met een chic koppie.

Youko schreef:Ik heb het niet over die schoolinghalters, die had ik inderdaad al eens vaker zien staan. Ik zag het wel vaker in de Arabian Horse Times, om de Poolse Arabieren. Dus ze waren echt bedoeld om voor te brengen, en niet voor het trainen.
Youko schreef:Ik heb het niet over die schoolinghalters, die had ik inderdaad al eens vaker zien staan. Ik zag het wel vaker in de Arabian Horse Times, om de Poolse Arabieren. Dus ze waren echt bedoeld om voor te brengen, en niet voor het trainen.
en als je arme student bent en het weinig gebruikt is het niet zo een hele moeilijk keus

Arabiansp schreef:@ Youko. Als ik tekst bij de foto plaats verdwijnt de foto.
Maar bedoel je deze? Zijn nog steeds te koop in Polen.
.
Je moet van je showhalster wel een beetje van aan kunnen dat als je paard een sprong maakt je halster niet gelijkt breekt.