Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lady_owner schreef:maar meeste zijn toch goed voor het dressuur of niet dan?
ecyoj schreef:hoi
leuk topic (zelf ook al zoiets geopend)
ik heb dus ook een hannoveraan merrie
afstamming weet ik dus helaas niet waar ik erg van baal. brandmerken wel aanwezig.
Citaat:zij willen dan vanalles weten door middel van foto's moet een bedrag betalen van 120 euro geloof ik
hebben ze dr gevonden krijg ik nog geen kopie of iets.
hebben ze dr niet gevonden. dan pech
Milou_Ginger schreef:Ik heb een Hannoveraanse ruin van 13 jaar, Merlin genaamd.
Zijn afstamming is de hengst Metternicht en zijn moeder is Alte Friesin.
Ik weet niet of je het al weet, maar een Hannoveraan zijn naam begint altijd met de eerste letter van zijn of haar vader. Dus in mijn geval een M.
Ik rijd dressuur met hem en hij vind het ook leuk om te springen, maar ik ben niet zo'n held dus dat doen we niet vaak.
Het is een paard met mooie gangen, maar ook erg schrikachtig. Als je dat goed onder controle hebt dan is hij super te rijden.
Verder is hij wel super lief in de omgang.
ecyoj schreef:Milou_Ginger schreef:Ik heb een Hannoveraanse ruin van 13 jaar, Merlin genaamd.
Zijn afstamming is de hengst Metternicht en zijn moeder is Alte Friesin.
Ik weet niet of je het al weet, maar een Hannoveraan zijn naam begint altijd met de eerste letter van zijn of haar vader. Dus in mijn geval een M.
Ik rijd dressuur met hem en hij vind het ook leuk om te springen, maar ik ben niet zo'n held dus dat doen we niet vaak.
Het is een paard met mooie gangen, maar ook erg schrikachtig. Als je dat goed onder controle hebt dan is hij super te rijden.
Verder is hij wel super lief in de omgang.
O dat is handig om te weten. Alleen weet ik haar echte naam niet. neem niet aan dat ze in het paspoort ook AMBER heet