Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Utixo schreef:Ik heb een paard met een goedgekeurde KWPN vader (Gabor) uit een moeder met NRPS papier uit een goedgekeurde NRPS vader (Condor).
Hij heeft echter wel B papier, kan dit zijn omdat de hengst later op wacht is gezet?
flyfly schreef:A-register is groen.
B-register is groen.
Typefoutje!!!
A-groen
B-blauw. (Altijd blauw geweest)
Je zult ongetwijfeld van B naar A gaan als de hengst alsnog wordt goedgekeurd. Maar hoe vaak komt dat voor???
splash1999 schreef:ik vind het echt wel echt goed blauw hoor.
maar nog even over mijn vorige vraag als je een blauw papier hebt en een kwpn'er uitzoekt voor je merrie die wel een geel papier heeft krijgt je veulen dit dan ook?
.splash1999 schreef:en hoe zit dat dan bij een a merrie?
. 
Dus mensen die een Reg .A op blauw of oranje papier hebben of B op groen oid dat kan wel degelijk voorkomen. 
Sammie schreef:De kans dat Spielberg bij het kwpn ooit nog wordt goedgekeurd is zo goed als verkeken. Ik weet niet bij welk stamboek Spielberg nu precies is goedgekeurd. Dat moet je dan nagaan in het schema van het kwpn. Staat het stamboek daartussen dan is het A. Staat het stamboek daar niet tussen dan is het B.
Wat betreft de kleuren...
Officieel is het A= groen en B= blauw, maaaaarrrrrrrrrrrr ze maken er hier bij het kwpn ook af en toe een potje van, waardoor het e.e.a. omgekeerd ook kan gebeuren. Papier was bijv. op ofzo![]()
Dus mensen die een Reg .A op blauw of oranje papier hebben of B op groen oid dat kan wel degelijk voorkomen.
Sammie schreef:Wat betreft de kleuren...
Officieel is het A= groen en B= blauw, maaaaarrrrrrrrrrrr ze maken er hier bij het kwpn ook af en toe een potje van, waardoor het e.e.a. omgekeerd ook kan gebeuren. Papier was bijv. op ofzo![]()
patjelisa schreef:Mag ik vragen waarom dat helemaal verkeken is?