Bandit is eindelijk thuis

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vanner

Berichten: 36
Geregistreerd: 21-01-08
Woonplaats: Heerlen

Re: Bandit is eindelijk thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-18 17:40

Ook een jaar geleden zag hij er niet goed uit .....Dit is vorig jaar maart...Afbeelding

Azmay

Berichten: 17994
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: Bandit is eindelijk thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 17:42

Was dit paard een paar jaar terug niet kwijt gemaakt ofzo? Daarna terug bij haar en nu blijkbaar weer drama.

Hoop dat het beestje nu lekker een stabiel huisje heeft :(:)

vanner

Berichten: 36
Geregistreerd: 21-01-08
Woonplaats: Heerlen

Re: Bandit is eindelijk thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-18 17:43

We kijken naar voren en niet meer terug...

BigOne
Berichten: 38290
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 17:46

vanner schreef:
Ook een jaar geleden zag hij er niet goed uit .....Dit is vorig jaar maart...[ [url=m/S2zJqF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oke, maar op haar blog staan foto's van een fotomeeting drie maanden later en toen zag hij er zeker niet slecht uit. Niet dat ik me verder uit wil spreken over het hoe of wat maar manen eraf vind ik geen mishandeling en wondjes kunnen ze overal oplopen. Te mager is niet goed maar op sommige foto's ziet hij er echt niet slecht uit.

Jolynne

Berichten: 2297
Geregistreerd: 30-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 17:46

Schandalig dat een dier de dupe moet zijn van een ruzie tussen (ex)geliefden. Maar ik blijf geloven dat ieder verhaal 2 kanten heeft. ;)

Linnie050

Berichten: 11805
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Re: Bandit is eindelijk thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 17:49

Ongelooflijk dat een paard in deze tijd van het jaar er zo uit kan zien.

Fijn weer thuis en opknappen voor de herfst/winter

Veel plezier samen!

vanner

Berichten: 36
Geregistreerd: 21-01-08
Woonplaats: Heerlen

Re: Bandit is eindelijk thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-18 17:57

@bigone helaas ken in zijn gezondheidstoestand van de afgelopen jaren....en ja iedereen heeft recht op zijn eigen mening....en zeker Alles heeft 2 kanten van een verhaal alleen de mijne is uitgesproken door een rechtbank na een bodemprocedure van bijna 2 jaar..

Loreke2
Berichten: 316
Geregistreerd: 26-02-08

Re: Bandit is eindelijk thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 18:00

Erg dat een paard dupe moet worden.

Met jou zorgen zal hij wel snel opknappen. Veel succes!

butengeweun

Berichten: 3656
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: voorne putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 18:01

Fijn dat er nu duidelijkheid is en er rust komt. Hopelijk komt hij snel weer wat kilo’s aan.

Percy

Berichten: 12078
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 18:04

Misschien dat de fotos vertekenen maar ik vind hem er niet slecht uitzien.

Wel fijn dat je hem weer terug hebt.

anjali
Berichten: 15106
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 18:04

Het is een dekhengst begrijp ik? Hoe kan iemand dat dier zo verwaarlozen,dan krijgt hij toch geen dekkingen meer?

Celine_Famke

Berichten: 6739
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: Bandit is eindelijk thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 18:11

Wow wat een gedoe zeg! Wat sneu voor dat beestje. Ik dacht dat deze van JPTinkers was, maar zal een andere Tinker geweest zijn die erop lijkt ofzo :D

Sterkte met hem en hij zal vast gauw weer shinen :D

anjali
Berichten: 15106
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 18:14

Celine_Famke schreef:
Wow wat een gedoe zeg! Wat sneu voor dat beestje. Ik dacht dat deze van JPTinkers was, maar zal een andere Tinker geweest zijn die erop lijkt ofzo :D

Sterkte met hem en hij zal vast gauw weer shinen :D

Dat dacht ik ook.Die heet toch ook zo. En ziet er prachtig uit op de foto's (uit het verleden).

troi
Berichten: 17012
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 18:18

Celine_Famke schreef:
Ik dacht dat deze van JPTinkers was, maar zal een andere Tinker geweest zijn die erop lijkt ofzo :D


Lijkt wel verdacht veel op de foto’s op hun site..

Wordt een beetje een moddergevecht zo -O-

Lori

Berichten: 3565
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 18:21

Ik heb er destijds ook wat over meegekregen, deed toen uitschijnen geloof ik dat jij de schuldige was? Verhaal heeft 2 kanten inderdaad. -O-

Nu hoe dan ook, ga mij er verder niet in bemoeien. Goed dat het eindelijk voorbij is, stabiele eigenaar en de zorgen dat die moet krijgen :)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110710
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 18:23

vanner schreef:
We kijken naar voren en niet meer terug...


Dan zou ik niet op deze manier een topic openen als ik jou was, want al je posts spreken rancune uit en kijken juist terug. Je doet dus juist het tegenovergestelde.
Ik snap je frustratie, maar op deze manier lijkt me ook niet de bedoeling. Ga lekker van hem genieten :)

Een verhaal heeft altijd 2 kanten en helaas is het paard hiervan wel de dupe. De waarheid zal dus wel ergens in het midden liggen.

Morganlefay

Berichten: 8698
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 18:31

Het is hier geen Feestboek, dus moddergooien doe dat daar en niet hier.
Heb ook getemd.
Laatst bijgewerkt door Morganlefay op 23-07-18 18:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Mooblie

Berichten: 825
Geregistreerd: 24-12-13
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 18:34

Wat jammer dat nu ook de andere naam genoemd wordt. Op deze manier zet je iemand wel behoorlijk aan de schandpaal!

Overigens vind ik het paard er ook niet zo slecht en toegetakelt uit zien. Hopelijk komt er nu rust voor alle partijen!

vanner

Berichten: 36
Geregistreerd: 21-01-08
Woonplaats: Heerlen

Re: Bandit is eindelijk thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-18 18:44

Pardon maar de topic is niet aanstoot gevend nog zijn mijn reacties , en daar waar nodig geef ik alleen uitleg.ik gooi geen modder dat is namelijk niet nodig aangezien hij 100% van mij is.

Percy

Berichten: 12078
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 18:50

vanner schreef:
Pardon maar de topic is niet aanstoot gevend nog zijn mijn reacties , en daar waar nodig geef ik alleen uitleg.ik gooi geen modder dat is namelijk niet nodig aangezien hij 100% van mij is.


Aanstootgevend is wat anders maar je opent een topic om te laten zien hoe slecht het paard is verzorgd terwijl zelfs een totaal onwetende als ik in no time weet waar hij geweest is.

Ik zie een normaal verzorgd dier met een beetje een onhandige knipbeurt en vraag me oprecht af waarom je dit topic geopend hebt.

Blij omdat je hem terug hebt? Prima, niets mis mee maar suggereren dat iemand anders hem verwaarloosd heeft terwijl die iemand anders bekend is bij veel mensen, niet zo netjes in mijn ogen.

cobiie

Berichten: 7306
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 18:54

Percy idd, paard is wat mager en de manen zijn mogelijk in wraak/rancune afgeknipt.

Ts, de berichten van je zijn echt wel wat getint door jullie “vechten” om dit paard.

BigOne
Berichten: 38290
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Bandit is eindelijk thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 19:37

Ts, kijk dan ook niet terug, sluit dit topic want anders kan ik me maar zo voorstellen dat je ex je weer voor de rechtbank daagt wegens smaad, ik vind namelijk wel veel rancune klinken uit je woorden. Dan had je het topic anders moeten opstellen maar niet zo.

belle_boef

Berichten: 10742
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 19:39

Ik vind hem wel meer dan wat mager. Hij is gewoon te mager. Ook als tinker hoeft hij niet zo mager te zijn. Dit is wel 100 kilo te mager imo. (Beoordelend vanaf de foto)

Maar indd de toon van de berichten mag wel wat meer vooruitkijkend. Al een plan van aanpak ts?

vanner

Berichten: 36
Geregistreerd: 21-01-08
Woonplaats: Heerlen

Re: Bandit is eindelijk thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-18 20:17

@Percy iedereen heeft zijn eigen kijk op de zaken , ik trek hier geen vuilniszak open over mijn ex ....maar als je gaat zeggen dat Bandit niet verwaarloosd is heb ik daar jaren van bewijs van thuis liggen....en wat betreft dat ...Is het ook het laatste wat ik er aan vuil maak.

En als mensen mijn uittingen opvatten als rancune zegt dat meer voor de persoon die het zegt dan over wie je het zegt...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110710
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Bandit is eindelijk thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 20:19

Bandit heeft in de tussentijd gewoon gedekt. Dan moet het merriehouders toch zijn opgevallen dat hij er niet goed uit zag?