INFO gezocht over Amir Moshari ox

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

INFO gezocht over Amir Moshari ox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-02 17:44

Hallo iedereen

Ik ben opzoek naar nakomelingen van Amir Moshari ox. Mijn Demi was namelijk een dochter van hem en ik weet via dat er nog een volle broer van Demi ergens moet rondlopen dus misschien kan ik die via bokt wel vinden...maar ook andere nakommelingen zijn van harte welkom.
Ik weet zelf van Amir dat hij van K van den Bosch is geweest/ of nog is en dat hij een paar jaar geleden Nederlands kampioen op Duinzicht is geweest met zo'n Arabieren ren. Verder weet ik van Amir dat hij een paar jaar in Spanje is geweest maar ik geloof dat hij nu weer in Nederland is. Verward

Ik hoop dat iemand nog een nakomeling van hem heeft of weet waar hij nu gebleven is....Dat zou ik erg leuk vinden want het is toch de vader van de pony die je 8 jaar hebt gehad..

Owjah van Demi's volle broer weet ik dat hij Domique heet en dat het een vosje is/ was (kan nu ook schimmel zijn, want was Demi ook geworden) en dat zijn moeder Dune Valley April Love is (half Arabier/ half New Forest)

Neeltje

mammasan

Berichten: 365
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Muiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 08:55

Karin is in ieder geval wel weer in Nederland. Of ze Moshari ook mee terug heeft genomen weet ik niet.

Moshari
Berichten: 3
Geregistreerd: 06-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 21:04

heey
ik ben sinds een maandje of twee eigenaar van amir moshari je kan ehm opzoeken gwn via stamboekof ifhar en dan zie je ook nakomelingen dat doe je doormiddel van amir of amira op te zoeken dat is ze stal naam *D