[HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 23:40

tp, geen dag rust is gegund he :D

elliecuijk
Berichten: 1283
Geregistreerd: 04-03-11
Woonplaats: in het brabantse cuijk

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 23:42

@rebecca:jack russels zijn ook enorm handig om muizen te vangen.bij tijd en wijlen hebben wij er nogal last van en onze jack russel wist ze altijd te vangen.we sloten ze samen op in een kamer en 10 minuten later....
helaas waren onze hamsters ook nog wel eens de sjaak.houdinie hamster zijn is niet altijd even handig.....

@maartje:ik vindt tutten wel lekker en zeker als ik zon saaie dag heb gehad.omdat ik ruana lekker gelongeerd had bleef ze rustig staan aan een lang touwtje(af en toe gaan lopen maar dat viel best mee)
heb ook in gedachten een keer gekleurde krammetjes mee te nemen en haar er mee te versieren voor op een foto(ik heb er nog genoeg die ik niet meer gebruik,mijn haren zijn er niet geschikt voor).arme ruana...
@hinke:ja toch nog een heerlijke avond gehad.nog even nieuws luisteren en dan pitten.Morgen weer een lange dag.eerst boodschappen doen,werken van 10 tot 1 en van half 2 tot half 5.Ik heb een klant verzet zodat ik donderdag middag mee kan zingen in een bruiloftsmis.... :+:

@andrea:wat een knappe tinkerpapa zeg!

DeCobvan

Berichten: 562
Geregistreerd: 10-10-10
Woonplaats: Kerkwerve

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 23:45

truste dames tot morgen!! leuke merrie te koop gezien, helaas hier geen plek

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 23:46

Ik kan wel aan plek komen,maar niet aan de financiele middelen voor 2, 1 is al veel met een huisje boompje beestje en auto.

hinke_1985

Berichten: 132
Geregistreerd: 02-02-09
Woonplaats: Friesland

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 23:50

Weltrusten Fayem!
Ik ga geloof ik ook maar je goede voorbeeld volgen & m'n mandje op zoeken....

tinkerplein

Berichten: 609
Geregistreerd: 09-01-10
Woonplaats: Noordlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 23:51

Heel jammer dat ze ze heeft,heeft ze hier aan de rand van het bos teveel last van....Ben dol op Glenn beebs,leuke karaktertjes

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 23:54

Dames, ook ik zwaai af.

En ze is goed onder controle te houden met een deken toch?

tinkerplein

Berichten: 609
Geregistreerd: 09-01-10
Woonplaats: Noordlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 00:00

Werkt helaas niet altijd....

Ga ook richting bed,heb al ruim een week last van mijn kaak,vanmiddag toch maar ff naar de huisarts want deed wel erg pijn en ja hoor,kaak ontwricht(Vorige week zondag botsing gehad met een paardenhoofd).
Dokter wat aan het duwen en klik,kaak weer op z'n plaats,dacht dat ik flauwviel,poeh he!
Gelukkig zware ibuprofen gekregen,dus ik kan vannacht hopelijk weer slapen :z

Slaap lekker allemaal!

Caily

Berichten: 12518
Geregistreerd: 02-09-07
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 00:09

tinkerplein schreef:
heb Bert vanaaf foto's van Thunder laten zien,dat in combi met Flynn geeft me goeie hoop *\o/*


???? Beterschap voor je kaak :(:)

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 00:14

ik rijd op een barefoot cheyenne zadel.

zie een leuke tink voorbij komen die te koop staat!

Hopelijk slaap je een beetje tinkerplein!

ik duik ook mijn bedje in, slaap lekker!

Kaatastrof

Berichten: 6261
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 00:28

Kaak? Toen ik dat las, moest ik aan gisteren denken.. Heb men kaak 3x uit de kom gekregen, allesinds, zo voelde het en klonk het gewoon :+ Zit je rustig ontbijtje te eten, voel ik dat men kaak tegenwerkt, sper ik men mond open *KRAK*, màn, dat deed geen deugt én heb nog nooit iets zohard horen kraken _O- Achteraf is dit nog 2 keer gebeurt, en toen was het gedaan.. Maar ik moet men tanden gewoon naar voren schuiven en het kraakt al lichtjes. Heb er een tijd nog veel last van gehad. Zit te twijfelen of het door men beugel ligt, want die draag ik om mijn overbeet te corrigeren, en achteraf moest ik slotjes ivm afwijking in mijn kaak (Mijn tanden staan niet schoon recht op elkaar) & ik heb wel gehoord dat dat snel moest gebeuren, aangezien je kaak na een tijd vast komt te zitten in je puberteit. Dus volgens mij hoort ie los te zitten?

Achja, snap er niets meer van :+ Ik ga ook slapen! Doei! :wave:

Caily

Berichten: 12518
Geregistreerd: 02-09-07
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 01:44

:wave:

Ff bijlezen, bij het begin beginnen maar :D

Nog even een verlaat welkom voor Chantal :o Bij deze dus, welkom!

Jody een vervelende boswachter. Gelukkig kon je hem op tijd vastklikken. Ik moet zeggen, wij hebben hier in het bos een pad wat alleen stapvoets mag, door de weeks ging ik daar ook in volle galop, helemaal in de winter was er dan zelden iemand. Als ik een boete krijg, eigen schuld, dikke bult. Maar een boswachter is er volgens mij niet, er rijdt wel eens politie, maar die kan niet op dat pad komen met de auto.

<3 de manen van Pebbles, en dat lammetje, wat leuk getekend!

:wave: Maartje, heb je nog eens een foto van Callum? Kunnen we weer eens vergelijken. Al weet ik eigenlijk toch wel dat Luna de kortste pootjes heeft. Maar wie weet, vorige keer ging ze ook in april ineens weer op stelten lopen. Eigenlijk mag ze dat nu wel overslaan, spring er net zo makkelijk op nu *D

Hopelijk is Cait snel weer de oude!

Hihih, stoute Jaron. Maar uiteindelijk wel braaf gereden :). Vind je dat niet eng, als hij zo ongecontroleerd aan de kletter gaat? Ik vond dat eerst niet eng, totdat meneer een keer recht op een hek afdenderde (en ik wist dat hij over omheiningen sprong), toen zag ik in dat het echt gevaarlijk was en ben ik eerst vanaf de grond bezig gegaan. Dat heeft erg goed geholpen :j (Totdat ie verkocht werd :+ )

Jemig Lor, nu nog sneeuw :wow: In Belgie loopt het voorjaar juist vaak iets voor op het noorden, gek hoor, hier merk ik echt dat het wel voorjaar aan het worden is :)

Ik vind het niet zeuren hoor Ellie, dat je vind dat je collega's ook voorzichtig moeten zijn voor de rhino, beter te voorzichtig dan gewoon laks doorgaan met alles.

En sidepull is niet bedoeld om met constant contact te rijden hoor :o En mag ik daarbij zeggen dat ik het foute boel vind als je voor t rijden afhankelijk bent van een stuk ijzer in de mond van je paard, het gebruik als hulpmiddel, OK, maar als redmiddel?....
Berdien, heb je die bosal nog? Dat lijkt me geweldig materiaal om mee te werken, maar nog nooit gedaan, die dingen zijn nogal prijzig.


Succes voor de afvallers, jullie kunnen het! En anders maar wat kilo's hier brengen, ik vergeet domweg te eten :o Heb daar dus vaste momenten voor staan. Maar merk nu ik mn medicijnen niet slik dat ik dan alsnog in staat ben om het te vergeten :+

Wat een leuke "haakjes" Maartje :) Je kan ook flosjes maken voor in de manen van de paardjes <<)

Mooie kleur Sandra!

Heb je een foto van je tatt Karlijn? Hoe is het met Diaz? Al een beetje op haar nieuwe plekje gewend?

Zeg dames, >;) Ik heb echt geen sterkte nodig hoor. Ik ben gewoon lekker aan het solliciteren en orienteren, t kan er alleen maar beter van worden (qua loon iig niet slechter :Y) ) Ik heb vanmiddag gesolliciteerd bij Pathé (ik vind overdag werken echt verschrikkelijk, laat mij maar late diensten draaien), ik krijg net een mailtje terug, voor nu hadden ze genoeg mensen, maar ik voldoe wel aan hun profiel, dus ik sta in de database *D Ik heb nu nog één sollicitatie open staan, en nog één in mn hoofd, dat gaan we morgen ff verder bekijken. Ondanks dat ik niet geschoold ben (HAVO is mijn hoogste diploma momenteel), heb ik best goede hoop, ik ben door mijn leeftijd behoorlijk goedkoop qua loon, breed inzetbaar en fastfood (Mc D.) staat op je CV toch wel erg goed. Ik zit er ook hard over te denk om weer terug te keren naar de grote gele M, heb daar altijd met veel (meer) plezier gewerkt. Alleen die in GR, ze hebben me vorig jaar afgewezen, en als ik daar al kom krijg ik niet echt een fijne indruk, dus ik denk dat het dan toch echt elders opnieuw beginnen wordt... Dat ontslag op staande voet klinkt trouwens veel groter dan het is, ik doe mn werk goed, heb ook geen grote mond gehad (nou ja, iig niet in die context), en ze gaan ook niet extra bezuinigen. Het was meer een organisatorisch dingetje van de organisatie in het algemeen waar ik niet zo handig mee ben geweest wat een beetje verkeerd viel bij de hogere mensen.

Beterschap voor je zoontje Maartje! En ipv van je emoties weg-eten kan je ze nu hier posten (of Pb'en) hoor! :)

Dus Andrea, waar ik werk kan je vinden in mijn profiel, en ik ben all-round, tot het mannewerk in de keuken aan toe. Dus ik kan zelf marineren, paneren, bakken, inpakken, verkopen, eigenlijk alles dus :) T is ook niet dat ik mn werk niet met plezier doe hoor, integendeel. Maar dat is helaas niet alles...

Rhino, hier in het noorden in mijn ogen nog geen reden tot verontrusting, maar wat lijkt het me zenuwslopend om nu in het besmette gebied te zitten met je paardje :(:) De incubatietijd is 14 dagen las ik ergens, het is vandaag 14 dagen geleden dat de rhino op de eerste stal werd ontdekt, dus hopelijk zal het aantal bijkomende gevallen vanaf nu sterk gaan afnemen dankzij alle voorzorgsmaatregelen.

Gefeliciteerd Linda *\o/* En veel mooie plaatjes van jou en Bonny :)


james_bont schreef:
Ojee,een tinker handel stal uit Friesland...

_/-\o_ Sorry, ik moest hier toch wel even om lachen, ik denk dat ik wel weet op wie je doelt :+ Aan de ondertoon te horen delen we dezelfde mening :')

Kirana is leuk <3 Maar voor mij onbekend, maar nu we toch bezig zijn, iemand die deze merrie bekend voorkomt? Staat hoogstwaarschijnlijk in Friesland (Broeksterwoude)
Afbeelding

Fijn dat het weer beter gaat Mara :) Sterkte met je nek en succes met je examen eind deze maand!

:wave: Patrick, niet alleen meelezen toch? <<)

Hinke, als het niet over gaat kan je misschien proberen haar te leren met haar voet in een emmer te gaan staan en dan spul in laten weken. *iets ik Luna nog wil leren trouwens*

Selwyn, das toch een zoon van Angel? Idd een knappert, ik denk dat ik maar richting de grens ga verhuizen, veel te veel moois daar :+

Die Tinker alweer te koop, pfff, die heeft ook geen geluk in haar korte leventje :(:) Diertje stond al te koop toen ik Luna nog niet eens kende, van de drie jaar dat ze op deze aarde rondhuppelt staat ze al zeker twee jaar te koop volgens mij. T is trouwens geen diertje waarvoor ik zou kunnen vallen, veel te smal :o

Hier niet zoveel gedaan vandaag :O Na alle stalletjes in orde gemaakt te hebben (met hulp van Luna die vakkundig al het hooi en stro in elke stal heeft voorgeproefd) nog even samen genoten van het vroege voorjaar, lovely memories :z Volgend jaar heb ik mn eigen Tinkermerrie om er op zulke dagen gewoon op uit te gaan, kan het nog steeds niet geloven, en ik heb haar al een jaar, haha.

Nu ff de paaseitjes verwisselen voor een champion-ham soepje, paaseitjes neem ik wel mee naar t werk zaterdag als ik sluit heb, anders liggen ze er *net als de pepernoten die ik vanavond heb weggegooid* volgend jaar nog. Ik denk dat ik maar moet gaan slapen zo, wie weet krijg ik mezelf dan morgenochtend zo ver dat ik voordat de nattigheid deze kant op komt nog naar Luna kom :P

Caily

Berichten: 12518
Geregistreerd: 02-09-07
Woonplaats: Noord Nederland

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 01:48

En verder gebruik ik helemaal geen smiley's hoor :+ :Y) :') :o

draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 08:25

Oeps, van bonny gevallen, niet pijngedaan?

Kan de adv. niet zien.

Ai, kaak ontwricht, sterkte.

Berdien

Berichten: 64523
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 08:26

Goedemorgen allemaal :O

Heel wat Tinkerbeebs gezien, ik wil ook ^) Maar is in alle opzichten niet handig.

Goed bezig Carolien! We krijgen hem echt wel zo ver :D Wel vervelend van je kaak, hopelijk heb je er nu wat minder last van?

Lotte, ik heb de bosal nog ja :j hij moet wel even gepoetst worden, hij ligt al eventjes te verstoffen in m'n kast. Ik vind het één van de fijnste bitloze optomingen :j Je mag hem wel een keertje uitproberen, da's geen probleem.
Wat betreft het nodig hebben van een bit om je paard te houden.. Tja, ik heb ook niet voor niets een (zware) hackamore aan Jes hangen. Dat is ook niets meer en niets minder dan een noodrem. Als ze normaal doet dan hobbelen we met een lange teugel door het bos, maar als ze zich weer eens in haar hoofd haalt om er vandoor te sprinten.. dan kun je nog zo leuk denken dat een paard op je zit e.d. terug te rijden moet zijn dan maar dat gaat niet werken. En dan gaat veiligheid voor alles :)

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 09:04

Zo dikke bijleespost lot.

Er staat nog een merrie van 17 jaar te koop op bokt, voor 150 euro. ook een tink. dat zal wel een handelspaardje worden helaas. (of ernstige dingen mankeren?)

En ja, dat hij dr vandoor kletterde, zonder neusriem, waffel open, tong over het bit,en kopschuddend. Dan heb je niks aan teugels, dus ja, ik vond het eng.En dan word ik boos, dat hij zo'n oplawaai heeft gekregen dat hij begon te stuiteren op de plek. het was gauw over.

Idd veiligheid voor alles. Ze moeten niet gaan knallen. ze mogen best eens gek doen.

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 09:10

Dat vindt ik ook snackie!
Ik ga zondag wss niet naar soesjie toe, want ik heb een wedstrijd van caroussel, en zaterdag kan ik ook niet want dan moeten we de hele dag tuig en de paardjes mooi maken.... Jammer, want de eigenaresse had een lintje gevonden om een bak af te zetten dus zou ik gaan proberen te galopperen...

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 09:10

Het is pas woensdag, dan heb je donderdag en vrijdag ook nog toch?

VandeMol
Berichten: 1787
Geregistreerd: 29-02-08

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 09:11

Goedemorgen allemaal !

Nou , moet echt even printerpapier kopen , dan kan ik het lijstje naast mijn computer ophangen ...

Ik zal een foto van de 2 Haybars die ik heb hangen plaatsen , later , want moet zo nar school met de kids !
Ze hangen er nu in vanaf november en ze poepen er niet in , maar ze poepen helemaal niet in de stal , want ze lopen 24/7 buiten en de stal gebruiken ze alleen om te eten , gelukkig maar...
Ik maak de bak ( longeercirkel van 18 m doorsnede ) 1 x per dag schoon...
Vandaar dus dat we de stallen ook wat oppotten , en alleen leeghalen als e erg nat zijn geworden dooordat de wind ( met regen ) in de stal heeft gestaan.....

Een Jack russel hebben we al , alleen deze is al 15 jaar oud en de mollen zijn hem te snel af.
Verder hebben we een boerenfox , die moet nog een jaar worden , maar die vangt er al wel af en toe eentje ... en dan nog een Cocker spaniel , maar die gaat zitten wachten bij een molshoop waar er net een mol uitgevangen is ( beetje blond is hij , hihih) daar zit hij dan een uurtje te wachten en als er echt geen 2e mol uitkomt gaat hij pas weg , hahahhahaha...

Verder zie ik ontzettend mooie en leuke foto's voorbij komen , vooral die van LOL met je KNOL ... moest er gewoon bij lachen , hihihih


En hoe is het met de kaak uit de kom ? lijkt me geen pretje ....
Sneu voor dat pardje wat te koop staat , dat ze nog geen blijvend huisje heeft kunnen vinden ....


Nou , ik ga de kinderen naar school brengen ....
Tot ater allemaal !!!!!

elliecuijk
Berichten: 1283
Geregistreerd: 04-03-11
Woonplaats: in het brabantse cuijk

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 10:13

pff goedemorgen dames en heer,heb er echt geen zin in vandaag.Ben megamoe mijn bed uitgekomen en heb net de boodschappen gedaan.zometeen werken van 10 tot 1 en van half 2 tot half 5.pff als ik er al aan denk....

Kailonne

Berichten: 1121
Geregistreerd: 14-11-08
Woonplaats: Best

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 10:24

goedemorgen allemaal. Ik heb al niet meer op Jack gereden vanaf vorige week donderdag. Dat wordt dus weer hoog tijd. Vandaag ook geen tijd, want mijn moeder wordt 75 dus ik moet op verjaardagsfeest vanavond. Morgenmiddag ga ik weer rijden. Eens kijken of hij dan weer braaf is. Vast wel!!!

elliecuijk
Berichten: 1283
Geregistreerd: 04-03-11
Woonplaats: in het brabantse cuijk

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 10:39

gefeliciteerd met je moeder heidi

DeCobvan

Berichten: 562
Geregistreerd: 10-10-10
Woonplaats: Kerkwerve

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 10:42

*\o/* Goeiemorgen dames!!
lekker rustig wakker worden met Bokt. altijd fijn!
Hier helemaal geen ervaring met bitloos rijden, zou wel graag een keer proberen, maar denk dat dat met Shakiro echt geen succes wordt... wie weet met Denzel ooit.
Ik had indd ook die tink van 150 euro gezien, zou wel niks aan kloppen, altijd triest zo'n verhaal.

Ik had een tijdje terug ook voor iemand een jaarling hengst te koop gezet hier, super leuk dier om te zien moest alleen opgevoed worden en hij mocht ook voor minder dan 500 euro weg (ik mocht hem hebben voor 150 euro, helaas maar 2 stallen hier).

Veel reacties, maar niemand die het aandurfde, Uiteindelijk heeft die vrouw hem, vertelde ze mij, bij een opfokstal gebracht.
maar wat zie ik weer met mijn oplettende oog, staat die hengst onder een andere naam te koop bij een tinkerstal in Groede!
Hopelijk heeft hij het daar wel goed en mag hij snel naar een nieuw blijvend baasje verhuizen.

Aja, het is maar net hoe wanhopig je bent, ik had nog aangeboden dat ze hem van het voorjaar hier mocht brengen, dat ik de knoppen er op zet en een goede baas voor hem vind, want hij had papier en genoeg potentie. maarjaa haar keuze...

meet Replay, dan wel nu Boris
Afbeelding

Miesemuisje

Berichten: 3087
Geregistreerd: 14-01-10
Woonplaats: Hengelo (O)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 10:57

Zo, jullie zijn alweer flink aan het kletsen geweest! Was gister pas om 6 uur thuis van school, had even geen zin meer om bij te lezen, was best moe.

Wel weer knappe tinks voorbij zien komen zeg! Als ik al jullie verhalen hoor wil ik ook zooo graag een eigen haha. Alhoewel ik nu ook niet mag klagen, mag alles met mn verzorgpaard, maar het is toch "anders".

Heb gister de les voor morgenavond maar afgebeld. manege blij dat ik belde, want ze wilden mij al afbellen, maar hadden geen telefoonnummer :P. En wat ik standaard te horen krijg als ik bel: "jaa... jij bent die van die tinker toch?" :=


kijken of hij morgenavond in de bak een beetje braaf is (: ga hem eerst wel losgooien, scheelt altijd een hoop! En heb ik ook meteen mijn warmingup gehad van t meerennen haha.

Fijne dag vandaag allemaal!

Afbeelding
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Laatst bijgewerkt door Miesemuisje op 07-03-12 11:02, in het totaal 1 keer bewerkt

hinke_1985

Berichten: 132
Geregistreerd: 02-02-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 11:00

@ Heidy: Gefeliciteerd met je moeder! Rijden komt wel weer, soms heb je van die perioden....

@ Ellie: Snap je gevoel. Zit ook tegen werk aan te hikken & dat terwijl ik pas om 3 uur hoef te beginnen, dan ben jij al bijna klaar. Ik weet niet hoe het met jou is, maar de dagen waar je het minst zin in hebt, zijn bij mij altijd zó over op één of andere manier.... Werkze!

@ Lepel: Leuke hondjes beschrijf je. Jammer genoeg werken wij te veel voor een hond.. Had de Haybars al even gegoogled, maar ben benieuwd naar een foto. Had me trouwens ook voorgenomen om lijstje met namen uit te printen en naast de pc te hangen, maar gebruik nu vaak m'n lapton en zit altijd overal en nergens te 'bokten' waar ik 'em dan aan vast moet plakken?

@ Lot: Denk dat ik haar dat niet hoef te leren, maar dat ze het zo doet. Zo lang er als beloning maar een hooi netje voor d'r neus hangt :Y) Wat voor 'spul' zou je het mee kunnen behandelen dan? Ben wel een beetje huiverig om 'alles' dan maar kleddertje nat te maken. Het zijn nu gewoon wat droge korstjes, dus zo erg is het ook weer niet, maar vervelend is het wel.... Mooie bijleespost trouwens, daar zit werk in ;)

@ Nessa: Dat dacht ik al, maar de kleur was wat anders dan de Cheyennes die ik 'gewend' ben. Mooi. Ontzettend leuke foto's ook trouwens!

@ Kaat: Jij ook al krakkende-kaak-syndroom, jek....

@ Snackie: Kan die merrie waar je het over hebt niet vinden geloof ik.... Zat wel te neuzen op boktmarkt, kwam ik Casey weer tegen. Hád ik toch wat meer geld, hád ik toch wat meer ruimte en hád ik toch wat meer tijd <3 <3 <3 Wel jammer van die Glennbaby, sneu als het zo moet lopen met een paardje.

@ Carolien: Beterschap met je kaak! Gelukkig zit hij nu weer op z'n plek .

Nu eerst aan de klus. Heb weer eens een dat met een paar kozijnen die nog in de definitieve laag verf moeten. Moet verder nog wat plinten schuren en wat andere spulletjes gronden... Hoop dat de huiskamer klaar is voor mijn verjaardag, zodat we tenminste de ruimte hebben voor de visite. Onze huiskamer is al sinds september 1 van de slaapkamers boven, wordt je op een gegeven moment ook wel flauw van. Gelukkig zijn het de spreekwoordelijke laatste loodjes, maar wordt het nu echt wel zat. Wil gewoon lekker in m'n nieuwe huiskamer kunnen zitten, lekker koken in de nieuwe keuken.... :):) Nou ja, al het goede komt langzaam, toch?

Fijne dag allemaal & werkze voor degenen die dat ook nog even moeten doen tussendoor :))