Florestan I

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Florestan I

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-02 20:52

Ik wil graag mijn merrie aankomend seizoen laten dekken door Florestan I, dit vooral omdat Florestan I merries met veel bloed nodig zou hebben....aangezien mijn merrie een zeer modern sportpaard is, kan er het beste een wat oudere hengst op..

Wie kan mij meer informatie geven over deze hengst?? Foto's, dekgeld, nakomelingen, rapporten, indexen??

Alvast bedankt!! Lachen

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Re: Florestan I

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 22:09


Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 12:15

Er loopt in ieder geval in NL 1 nakomeling Z2 dressuur, dat is nl. Fitz Haha!
Je weet het, ik ben helemaal gek met mijn Fitzy ondanks zijn rare acties af en toe (de drievoudige Fitz).
We zitten iig ook nog niet aan zijn top, misschien wel aan die van mij. Hij moet zeker Lichte Tour kunnen lopen, heb ik mij laten vertellen door Herman en ik hoop dat ooit in de verre toekomst te halen.

Bekende nakomelingen zijn: Florett.com, Neostan, Freestyle en Fidermark, maar dat zul je ongetwijfeld wel weten.
Op www.radstake.nl staan die laatste 3 afstammelingen.

Franke Sloothaak had verleden jaar ook een Florestan I op stal staan die uitgebracht werd in de springsport.
Fitz zijn volle broer is in Duitsland ook S-springen dus het is niet alleen dressuurbloed dat hij doorgeeft.
Fitz kan zelf ook heel behoorlijk springen, alleen ik niet Knipoog

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 12:31

Nog nakomelingen: Future en Friendship (bij Boeckmann)

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 20:37

Ik heb een jonge Neostan, ik kan er nog niet veel van zeggen, maar ik vind florestan echt om van te kwijlen!
Neostan is in ieder geval vrij groot, 1.74, ik weet niet hoe het met de andere nakomelingen zit?
Mijn paardje is in de omgang voor een tweejarige erg braaf, dus misschien vererft Florestan dat ook wel??