Lief veulendekentje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Lief veulendekentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-02 07:55

Omdat het vorige week opeens zo steenkoud was (het ging van de een op andere dag over van 30 graden naar 5 graden onder nul Bloos ) heb ik een veulendeken besteld. Ook meteen een veulenhalster, je weet wel, zo`n veilige die niet om de keel heen gaat. Maar goed, inmiddels is het weer lekker warm en nu krijg ik dus net vandaag die deken binnen. Die zal ik wel helemaal niet meer nodig hebben haha! Maar het is zo`n schattig dekentje, echt cute Lovers Ik ben lekker babykleertjes shoppen lalala Haha!
Ach en als het veulen het niet nodig heeft kan ik het altijd nog aan de muur hangen ter decoratie Party!! En eigenlijk hoor ik nu heeeel hard te leren voor mijn midterms, maar uiteraard kan ik alleen maar over het veulen dromen. Zit continue websites over veulens etc. te bekijken! Oja, ik zal het hier nog een keer neerzetten, ik had nl. al een keer een voorspelling gedaan maar hier dan nog een keer: het wordt een zwartbruin merrieveulen met als enige aftekening een kolletje op het voorhoofd Lovers Zal ik gelijk krijgen? Schijnheilig

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 17:46

O, wat snoezig. Je bent er echt fanatiek mee bezig he. Ik lees vaak je berichtjes, ik vind ze zo grappig. Wat voor een veulentje wordt het eigenlijk en is dit je eerste veulen?
Groetjes

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-02 23:24

Het wordt het eerste veulen dat ik zelf gefokt heb en voor Clev is het ook haar eerste veulen Lovers Clev, de merrie is een Volbloed en pa is een KWPN`er

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 01:12

Mag ik vragen wat de afstamming van pa en ma is?

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-02 04:46

Pa is een Haarlem x Investement en ma een Clever Leader xx x Rinoso xx Lachen

Balte

Berichten: 3550
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: provincie Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 19:08

Hoe lief. Vorig jaar heb ik ook zo'n dekentje gekocht omdat mijn veulentje 's avonds en 's nacht lag te bibberen. Het was er eentje om over het hoofd te trekken en met een buiklap en lekkere teddybeervulling. Eers vond ze het nog wat raar maar later lag ze heerlijk te slapen met haar warme pyjama aan. Jammer genoeg groeien ze er erg snel uit. Misschien moet er maar eens een nieuw veulentje komen dan kan ik het dekentje nog eens gebruiken ...
Veel plezier en succes met het jouwe!