Wie kent nakomelingen van Chico?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-01 23:08

k heb een 2-jarige dochter van Chico en ik ben op zoek naar mensen die ook een nakomeling van Chico(NRPS) hebben/kennen.


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: gomir op 2001-10-29 22:10 ]</font>

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 12:19

De hengst Chico is eigendom van de MTS Nieuwmoed in Vorden. André Jurrius kan je vast meer over de hengst en zijn afstammelingen vertellen. Tel. 0575-556766. Succes ermee.

x joyce x
Berichten: 7
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 13:18

je kunt het ook aan lynn vragen want die rijdt daar op die paarden mischien kan ze jou wel helpen
(ze staat in lijst 33) succes laat je ff weten of het is gelukt

doei

lynn
Berichten: 357
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 19:24

Ik heb al van shirley gehoord dat je iets over chico wil weten.
Hij is hartstikke lief op stal en als ik hem naar de bak moet brengen is hij wel vrolijk en best sterk, hij is super nieuwsgierig dus ik zie dan het hele terrein. Hij heeft als jong springpaard een zware blessure opgelopen, dus hij start niet meer in de sport. Andre Gaat af en toe een lekkere bosrit met hem maken.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-01 22:51

Dankjewel!
Ik wist dat hij een blessure had, dat stond op internet. maar over zijn karakter wist ik niets. Ze zetten altijd neer dat het goed is, maar dat is nogal rekbaar Haha!
Mijn paardje is net zo, super lief maar ongelofelijk nieuwsgierig en dan loopt ze overal doorheen Party!! Het is alleen jammer dat ze een beetje klein blijft, ze is nu 2(in juli) en 1.57m. Hoop wel dat ze nog wat groeit.... Maar ze kan iig super bewegen en springen! Dus anders laat ik haar een keer dekken en gaat mijn zusje haar misschien rijden.
iig bedankt voor de info, als je nog eens wat leuks over hem te vertellen hebt pb je maar!

Groetjes Carina

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 00:02

Chico

NRA 910004*88 Stb
geb. 02-04-1988
stm. 1.66 m

v. Cacir x
(vv. Cacique x, vm. Resena x)

m. Ramona (Westf.)
(mv. Report, mm. Bagdad H)

Vos, smalle bles, rechter neusgat indringend, b.a.b. half witbeen, vosvlekjes op kroonranden.

Percentage Anglo-Arabisch bloed: 68.87%
waarvan 24.42% Arabisch bloed

Goedgekeurd in 1991
T/m 2001 steeds goedgekeurd voor 1 jaar

Verrichtingsonderzoek 1991:
Voldoende voor stap, draf, dressuur en steeple
Goed voor galop, vrij springen, parcours springen, karakter en gedrag
Algemene indruk = goed

Sportprestaties: nationaal 1.30 springen

Fokker: S. Freitag, Wuppertal (Dld.)
Eigenaar/dekstation: Maatschap Jurrius in Vorden

Nanda
Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-04-02

chico

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 13:38

Een beetje late reactie, maar ik bok nog niet zo lang

Ik heb een bijna 4 jarige merrie wiens opa Chico is. Ze is heel cool in het hoofd (op driejarige leeftijd, een paar maanden onder het zadel waren tractors en zelfs een combine geen probleem) maar ze heeft wel een eigen willetje. Ze is heel nieuwsgierig. In elke open deur of luik steekt ze haar hoofd naar binnen. De haag snoeien in haar wei? Je moet haar wegsturen want ze staat er met haar neus bovenop. Wel is ze een beetje zuur op stal. Ze heeft vaak haar oren in haar nek, maar doet je niks.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-02 22:00

Ik heb hier gisteren ook een berichtje proberen te plaatsen, maar toen ging bokt plat(of mijn internet Verward ) Huilen . Hier de verkorte herkansing:

Leuk dat er nog iemand reageert na zolang *LOL* Ik herken mijn merrie hier ook wel een beetje in. Dat is ook een hele nuchtere merrie, maar wel heerlijk(en soms ook niet Schijnheilig ) eigenwijs Haha! We zijn nu begonnen met beleren en ze is echt heel braaf Lovers
Ik moet morgen springen dus ik ga zo, maar ik zal je nog wel een keer pb-en *LOL* Wat is de vader van jouw merrie Verward

chantal20
Berichten: 28
Geregistreerd: 03-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 16:16

Bij ons op stal staat een nakomeling van hem het is heen vosmerrie en super braaf.Ze is niet zo heel groot ongeveer 160

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 19:22

Bij ons op stal staat ook een nakomeling van hem!! Ze heet Rithana Haha!, en ecgt mijn favorietje.. Ze is 1.61 , super in springen, en heeft een super karakter. Ze doet geen vlieg kwaad, en echt heel nieuwsgierig! Ze heeft alleen haar oren in de nek als iemand aan haar maatje komt (oude kleine pony van 30)!!!