Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Yvonne19 schreef:Hee gaaf! Bedankt! Kun ej me ook kort vertellen aan welke hengsten er nog meer aandacht is besteed in ids?? Kan ik weten waar ik op wachten moet haha!
Heb het veel te druk eigenlijk, maar ja die In de Strengen liggen hier dan naast me, en ik vind die artikelen zó interessant dat ik ze ga lezen...en dan krijg ik vanzelf de neiging om ze over te typen (dan blijft alles bij mij ook beter hangen
)! 
MissHIS"]
[quote="Yvonne19 schreef:Hee gaaf! Bedankt! Kun ej me ook kort vertellen aan welke hengsten er nog meer aandacht is besteed in ids?? Kan ik weten waar ik op wachten moet haha!
Heb het veel te druk eigenlijk, maar ja die In de Strengen liggen hier dan naast me, en ik vind die artikelen zó interessant dat ik ze ga lezen...en dan krijg ik vanzelf de neiging om ze over te typen (dan blijft alles bij mij ook beter hangen
)!Excuseme"]
[quote="MissHIS"][quote="Yvonne19 schreef:Hee gaaf! Bedankt! Kun ej me ook kort vertellen aan welke hengsten er nog meer aandacht is besteed in ids?? Kan ik weten waar ik op wachten moet haha!
)!MissHIS"]
[quote="Yvonne19 schreef:Hee gaaf! Bedankt! Kun ej me ook kort vertellen aan welke hengsten er nog meer aandacht is besteed in ids?? Kan ik weten waar ik op wachten moet haha!
)!
(kooom maar, kom maar
), maar ze springt heel fijn. Het is nogal een druk beestje, en snel beledigd, ook wel kip genoemd
. Als je het netjes vraagt doet ze alles voor je.
Ze is moddervet op de foto (jong gras
)