Heb je ook een goede standfoto en linkje naar Horsetelex?
Voor meer schoudervrijheid, voorbeentechniek en goede karakters denk ik aan Vitalis bloed. Bijvoorbeeld V-Power. Heb je ook het Donnerhall bloed er in zitten via Weihegold.
Of anders Extreme US, Donnerhall bloed in de moederlijn.
Secret bloed zie ik niet direct bij het verbeteren van de schoudervrijheid en voorbeen techniek. Dante Weltino voegt vooral veel souplesse, gummi en lichaamsgebruik toe.
For Romance heeft zeker de voorkeur, alleen omdat hij niet in Nederland staat kan dat wat lastig zijn. Ik zal eens kijken of ik haar nakomeling van For Romance ook kan vinden.
For Romance is via de Pretendenthoeve te bestellen
Als je zoekt naar een hengst met Duitse pedigree die in NL staat, is McLaren mogelijk ook een leuke optie. O.a. ook met Donnerhall bloed via Sir Donnerhall. Is wel een hengst wat moet passen bij de merrie
For Romance gaat super makkelijk! Gewoon appje naar lodbergen sturen en gaat allemaal heel fijn.
Blacksmurf
Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-26 14:31
Dank je wel voor de informatie.
Ik heb contact gehad met de persoon die haar dochter van For Romance heeft. Erg goed paard maar wel met een karakter en dominant. Dat brengt mij wel aan het twijfelen. Ik schrijf hem nog niet af.
Dynamic Dream geeft met deze combinatie qua karakter ook fijne paarden heb ik begrepen. Delen jullie die ervaring ook?
Over DD had ik een pb gestuurd, ik moest ook aan For Ferrero denken of een zoon van hem. Zullen alleen geen hele spectaculaire bewegers geven maar wel veel schakelvermogen, fijne karakters en wat bloed toe kunnen voegen.