Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

janderegelaa schreef:s0173957 schreef:Dan kijk je mijn inziens niet naar het ultieme, het GP paard.
Want dat kan hij dus wel en dat zal hij, gezien z'n pedigree, ook wel doorgeven.
Ze moeten echt niet in een gewone draf achteraan 25cm van de grond kletsen hoor...
Dat kijk ik wel want ik zeg dat het wel een heel functioneel achterbeen is. Maar dat is voor de sport.
Ik kan begrijpen dat het niet wenselijk is om hem te gebruiken op een merrie met een zwak achterbeen omdat hij dat waarschijnlijk niet gaat verbeteren. Maar dat weten we na de eerste merriekeuringen.

Phonix schreef:janderegelaa schreef:
Dat kijk ik wel want ik zeg dat het wel een heel functioneel achterbeen is. Maar dat is voor de sport.
Ik kan begrijpen dat het niet wenselijk is om hem te gebruiken op een merrie met een zwak achterbeen omdat hij dat waarschijnlijk niet gaat verbeteren. Maar dat weten we na de eerste merriekeuringen.
Ik denk dat wij ook niet moeten vergeten dat Dinja erop zit. Veel mensen zullen niet doorheen kijken dat zij een heel goede amazone is.
Ik zag een video geschoten van de andere kant dan die dat werd gedeeld eerder, en daar zag je hem met de neiging om sloffend te doen met de achterbenen in draf. Kan helaas de video niet terugvinden door alle auto video’s op Instagram.
In het algemeen lijkt het dat hij heel fijne paarden fokt, maar ik heb mijn twijfels bij of hij echte toppers fokt(voor die dat dat wil). Zag er ook weinig van op de hengstenkeuring.
Maar misschien moet ik mijn worden eten als mijn eigen McLaren geboren wordt…
Phonix schreef:Ik denk dat wij ook niet moeten vergeten dat Dinja erop zit. Veel mensen zullen niet doorheen kijken dat zij een heel goede amazone is.
Ik zag een video geschoten van de andere kant dan die dat werd gedeeld eerder, en daar zag je hem met de neiging om sloffend te doen met de achterbenen in draf. Kan helaas de video niet terugvinden door alle auto video’s op Instagram.
In het algemeen lijkt het dat hij heel fijne paarden fokt, maar ik heb mijn twijfels bij of hij echte toppers fokt(voor die dat dat wil). Zag er ook weinig van op de hengstenkeuring.
Maar misschien moet ik mijn worden eten als mijn eigen McLaren geboren wordt…
Bedoel je toppers qua keuringstopper en expressief bewegen of toppers voor het hogere niveau?