Temperatuur is nu 37,9 dat is wel iets aan de hogere kant. Maar ze had ook een sprintje getrokken. Verder is ze heel rustig,maar kan niet plaatsen of het komt door de placentitis of omdat ze hoogdrachtig is.
Ga vanavond nog even heen een keer haar temperatuur meten.
Helpt natuurlijk ook niet mee dat de temperatuur buiten ook omhoog is gegaan en nog een dikke vacht hebben. Hier staan ze ook nog met een teddyberen vacht en klam. En met de avond speelkwartier staan ze ook weer klam.
Duim dat het van de warmte komt. Hoe was haar uier?
Nog 10 dagen tot pepper uitgerekend is en ze heeft de vaart er echt in inmiddels. Haar banden zijn mega slap,staart ligt gewoon bovenop haar rug bijna.
Ellie gaat nog goed tot zover. Ze is wel een stuk rustiger in karakter dan we gewend zijn van haar maar dat komt denk ik meer omdat ze onderhand hoogdrachtig is. Ze ligt ook elke nacht plat op stal wat ze eerder zelden deed. Haar uier word ook weer langzaam voller maar nu denk ik dat dat is omdat ze bijna uitgerekend is. Geloof dat ze nu 305 dagen is dus nog 2 weken en dan is ze veilig.
Haar uier vanmorgen vroeg.
Pepper zit nu op 326 dagen drachtig en haar uier vanmorgen was niet veel meer of minder dan gisteren. Wel aan 1 kant de harde zuchtschijf uit het uier,de andere kant nog niet.
Fijn dat Ellie nu rustig lijkt qua uier. Zo op de foto te zien lijkt het "normaal" voor de tijd van de dracht ( al is het lastig bij een maiden natuurlijk).
Eilinora
Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-26 12:13
Mer1980 schreef:
Nog even en ze gaan tegelijk, Alhoewel ik dat niet denk. Pepper gaat gewoon netjes eerst.
Dat heb ik ook steeds geroepen haha,die gaan vast tegelijkertijd.
Eind deze maand komt de hengst ook dus op zich geen straf als ze beiden in april gedekt kunnen worden.