En het blijft een klier
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ik ben benieuwd wat jullie morgen van plan zijn!

Maar daarna was ik wel opslag verliefd en vergeet je dat. En wat we vandaag doen is eigenlijk nie zooo speciaal. Maar we hebben onze ‘eerste’ foto schoot zonder Mira. Voor haar 2jaar. Ben heel benieuwd hoe ze het gaat doen.
Maar goed, het gaat om Syl, niet om mij.

ze kijkt ook echt alsof er een spook voor d'r staat maar er zat iemand op de stro balen.

die gaat een mooie E worden. Gisteren zijn ze gewogen, Hiske vond het wel raar om stil te gaan staan op de weegschaal, die had even wat rondjes lopen nodig om uiteindelijk gewogen te kunnen worden. 334kg. Roosje stapte er zo op en is 366kg. 
en zo’n vliegendeken is dan zo kapot. Dus voor de zomer mogen de manen nog even als vliegengordijn functioneren (wij zitten naast het bos).
soms denk ik echt wat doe ik mezelf aan. Ochja. Vind dat niet zo erg. Ik kan echt genieten om ze te borstelen. 

Nu op de nieuwe plek staat er zo een flinke tik op, dat ik wel vertrouw dat hij erachter blijft! 
Ik heb een hekel aan de klitten en alles in de vlechten heb ik ook geen behoefte aan. Ik vind kort bij veel paarden ook goed staan.