Daily Diamond nakomelingen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

magootie

Re: Daily Diamond nakomelingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-26 19:32

Groot gelijk!! Ze moeten nog lang mee dus lekker de tijd nemen!!

magootie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-26 10:23

Afgelopen week is Parker zijn nieuwe zadel gekomen. Had hem pas over een maand verwacht dus was een leuke verrassing!! Ik vind hem echt prachtig!! <3 en Parker beweegt er ook veel ruimer onder!! Wel weer even wennen voor mij met doorzitten :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-26 09:10

Jaaaa hij is super mooi +:)+ wat een verschil kan een goed passend zadel maken he.

kiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-26 17:02

Wat een prachtig zadel zeg! Heel mooi

Hier kwam bezoek en dan worden ze toch altijd wel mooi van
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En haar zoon is vandaag alweer 2 jaar geworden. De tijd vliegt.

Afbeelding

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-26 20:15

Kiko, wat een knapperds heb je <3

Mac is verkocht, hij vertrekt binnen 2 weken naar Engeland.
Gisteren hebben we afscheid van hem genomen :(:) het is wel een vreemd idee dat hij nu echt weggaat, 12 maart vorig jaar bracht ik hem weg niet wetende dat het zo’n drama zou worden |(

Afbeelding

kiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-26 20:17

Dank je wel. Ben ook heel blij met moeder en zoon!

Dat zal inderdaad wel even slikken zijn. Hopelijk krijgt Mac daar een fijn huisje en gaan ze lekker aan de slag ermee en wie weet zie je nog wat terug van Mac!

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-26 20:21

kiko schreef:
Dank je wel. Ben ook heel blij met moeder en zoon!

Dat zal inderdaad wel even slikken zijn. Hopelijk krijgt Mac daar een fijn huisje en gaan ze lekker aan de slag ermee en wie weet zie je nog wat terug van Mac!

Zoals ik begreep houden we contact zeg maar.. het moeten hele fijne mensen zijn kreeg ik te horen ( degene die hem verkocht heeft voor me die kent deze mensen) dus dat is fijn <3

kiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-26 21:08

Wat fijn zeg.. ik heb ook nog steeds contact met de vorige eigenaar van mijn DD merrie. Ze is heel blij dat ze bij mij is. Stuur regelmatig nog foto’s. Hopelijk ga jij die ook krijgen

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-26 07:48

Ja dat zou ik ook leuk vinden, ik hoop in ieder geval dat zij er net zo gek van gaan zijn als dat ik dat ben geweest.

kiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-26 08:07

Zo’n paard als Mac daar word je toch verliefd op. Komt vast goed!

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-26 19:32

Super lief dat je dat zegt <3

Missvk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-26 21:19

moniek21 schreef:

Gisteren hebben we afscheid van hem genomen :(:) het is wel een vreemd idee dat hij nu echt weggaat, 12 maart vorig jaar bracht ik hem weg niet wetende dat het zo’n drama zou worden |(

[ Afbeelding ]

Heel veel sterkte met het afscheid! Hopelijk bevalt England hem goed en krijgt hij een fijn baasje.

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-26 17:00

Missvk schreef:
moniek21 schreef:

[ Afbeelding ]

Heel veel sterkte met het afscheid! Hopelijk bevalt England hem goed en krijgt hij een fijn baasje.

Dank je wel, de nieuwe eigenaren hebben mij contact.. zodra hij daar is krijg ik foto’s <3

Missvk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-26 21:49

Wat goed! Dat klinkt al sowieso fijn! Heel veel plezier met je nieuwe paardje

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-26 17:06

Dank je wel, Sjaak doet het goed.. wel een heel ander type dan dat Mac is.. Sjaak is veel heter dat is wel even wennen.

magootie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-26 19:40

Wat zijn ze toch knap Kiko!! <3

Gefeliciteerd met de verkoop Moniek! Wel heel dubbel denk ik! Vind het een prachtig dier!!

Haha en Sjaak is een For Ferrero toch? Die staan daar wel om bekend. Bij mij op stal staat er 1 uit een PRE, niet mijn type, kan heel idioot reageren op dingen!

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-26 20:45

magootie schreef:
Wat zijn ze toch knap Kiko!! <3

Gefeliciteerd met de verkoop Moniek! Wel heel dubbel denk ik! Vind het een prachtig dier!!

Haha en Sjaak is een For Ferrero toch? Die staan daar wel om bekend. Bij mij op stal staat er 1 uit een PRE, niet mijn type, kan heel idioot reageren op dingen!

Ja erg dubbel, ik denk dat hij morgen naar Engeland vertrekt.
Kreeg nog mooie foto’s van haar die hem verkocht heeft <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dat klopt ja van For Ferrero .. meen je niet :') Sjaak was zo easy going toen hij zadelmak gemaakt werd.. nou was het wel zo dat hij erg onder gewicht was.. nu zit hij zeg maar “lekker in z’n vel” 8-)
Ik zal even een filmpje bijvoegen.. dat was vorige week.. de eerste keer sinds 10 januari dat hij bij mij staat dat we een soort van normaal konden rijden hahaha.

https://youtu.be/gug80ZFfXO4?si=258bbRtIH2YrYpO6

kiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 13:28

Wat een prachtige foto’s zeg! Hopelijk heeft hij een goede reis gehad en kan hij daar goed wennen en gaat de nieuwe eigenaar lekker van hem genieten!

Ziet er al goed uit op Sjaak! Maar lijkt mij wel een wakker /heter paard.. maar voor zo kort onder het zadel loopt hij al heel stabiel..

Magootie dank je wel. Cover is een heerlijk nieuwsgierig kereltje en pakt dingen snel op dus ik leuk om spelenderwijs dingen met hem te doen. Ik vind hem wel iets weg hebben van Parker.

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 19:57

Kiko, Mac vermaakt zich prima, ik krijg bijna dagelijks berichtjes of foto’s <3

Sinds van het weekend met Sjaak in de buitenbak aan het rijden .. ik begin in de longeercirkel en dan ga ik de grote bak in, hij is nu echt heel braaf we maken opeens weer een enorme sprong dat is toch wel het leukste aan een jong paard. Opeens lijkt het kwartje dan gevallen .. *\o/*

kiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 21:02

Wat leuk zeg dat ze dat doen! Dat zal jou een beter gevoel geven om te zien dat het goed gaat met Mac.

Wat fijn dat het zo goed gaat.. dat is zeker het leuke aan jonge paarden. Je ziet ze soms per dag groeien.

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 10:57

Dat geeft me idd heel veel rust <3

Ook hebben Sjaak en ik weer een stap gemaakt.. we kunnen weer ontspannen in de buitenbak rijden..
Ik had hem er wat mee overvallen toen ik hem net had en dat pakte niet zo goed uit toen, hij wilde alleen maar naar het hek terug en was bijna niet meer te sturen daardoor..
Dus moest ik 6 stappen terug en hem weer vertrouwen geven. Dat is gelukt, eerst in de cirkel en van daaruit de “grote” bak weer in… dat pakt nu heel goed uit *\o/*
Hij doet enorm z’n best, ben echt heel blij met hem <3

https://youtu.be/E5ujdVgiTnU?is=Xdn9N62TY0iw68-_