Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
het is wel een vreemd idee dat hij nu echt weggaat, 12 maart vorig jaar bracht ik hem weg niet wetende dat het zo’n drama zou worden
kiko schreef:Dank je wel. Ben ook heel blij met moeder en zoon!
Dat zal inderdaad wel even slikken zijn. Hopelijk krijgt Mac daar een fijn huisje en gaan ze lekker aan de slag ermee en wie weet zie je nog wat terug van Mac!
moniek21 schreef:Kiko, wat een knapperds heb je![]()
Mac is verkocht, hij vertrekt binnen 2 weken naar Engeland.
Gisteren hebben we afscheid van hem genomenhet is wel een vreemd idee dat hij nu echt weggaat, 12 maart vorig jaar bracht ik hem weg niet wetende dat het zo’n drama zou worden
![]()
[ Afbeelding ]
Missvk schreef:moniek21 schreef:Kiko, wat een knapperds heb je![]()
Mac is verkocht, hij vertrekt binnen 2 weken naar Engeland.
Gisteren hebben we afscheid van hem genomenhet is wel een vreemd idee dat hij nu echt weggaat, 12 maart vorig jaar bracht ik hem weg niet wetende dat het zo’n drama zou worden
![]()
[ Afbeelding ]
Heel veel sterkte met het afscheid! Hopelijk bevalt England hem goed en krijgt hij een fijn baasje.

magootie schreef:Wat zijn ze toch knap Kiko!!
Gefeliciteerd met de verkoop Moniek! Wel heel dubbel denk ik! Vind het een prachtig dier!!
Haha en Sjaak is een For Ferrero toch? Die staan daar wel om bekend. Bij mij op stal staat er 1 uit een PRE, niet mijn type, kan heel idioot reageren op dingen!

Sjaak was zo easy going toen hij zadelmak gemaakt werd.. nou was het wel zo dat hij erg onder gewicht was.. nu zit hij zeg maar “lekker in z’n vel”