Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
PandorJ schreef:Dankjulliewel voor de felicitaties, gaat zeer goed met de twee.
Nu ook super benieuwd naar wie de volgende gaat zijnik denk Maribor?
Hier nog een kiekje van deze morgen & nu effe dutje doen na dat vele drinken en kleine kakjes hehe
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Is ook gek op kriebels, net als z’n mama

. Minthe blijft gelukkig stabiel kwa uier en zilver schiet een beetje op.

Urbi is weer wat aan het opuieren, maar niet zo mooi glanzend als die van jullie en ik twijfel of het niet gewoon zucht is nu ze ineens veel minder beweegt.
. Dan doe ik Velvet ook pas, maar met iets anders.
Is je net gecastreerde anders niet even elders te zetten voor die paar weken, mocht het toch allemaal snel gaan?
Nee sorry, geen ervaring met je vraag.
ik keek als kind ook altijd uit naar paard los in mei na het maaien en maanden paddock, en dan liepen ze suf grazend de 4 ha in...
duimen dat ze op de juiste dag bevalt!
maar gelukkig allemaal weer beterende nu en voorlopig heeft griep geen vat meer op je. Beterschap!
Maribor schreef:Trouwens, ik zat eea te bekijken w.b. bevallen en red bag. En ik heb aardig ervaring met schapen, maar de naam nooit herkend. Nou ik had een lammerend schaap vandaag en dat was er 1. Ik dacht aanvankelijk bij lezen erover dat ik dat met mijn vingers wel even kon scheuren. Mooi niet, wat een taai gebeuren. Met een vork achterkant geopend. En alles goedgekomen. Maar best een eye opener..
daar heb je soms best wat kracht voor nodig en omdat het allemaal zo slijmerig en glad is kun je het vaak ook niet zomaar vastpakken.
of misvormde lammeren, hebben weleens een kaal lammeren gehad of lammeren die gewoon niet af waren of juist extra hadden (hebben er wel een gehad met een dubbele onderkaak) etc etc..
al is het maar omdat we er een stuk minder van hebben.
we hebben het gerepareerd op het keukeneiland naast de broodtrommel
(man is DA). Mijn dochter viel flauw dat ze aan het helpen was..een dag goede hoop gehad want wat een levenskracht heeft zo'n kleintje. Terwijl je soms uiterlijk gezonde hebt die suf voor zich uit staren. Maar helaas toch maar laten inslapen dag erop. Gekke dingen met schapen,.maar idd, met paarden lijkt er wat meer aandacht aan de aanmaak besteed te worden
en andere aantallenMaribor schreef:Palousa, nou dat haha. Hard, en vooral glad en glibberig zodat je geen vat hebt.
Jij zal je aandeel gezien hebben met 700![]()
Dit jaar ook paar gekke dingetjes, zoals eergister een lam met een gaatje in de buik. Darmpjes huppa deels eruit, hoe verzin je hetwe hebben het gerepareerd op het keukeneiland naast de broodtrommel
(man is DA). Mijn dochter viel flauw dat ze aan het helpen was..een dag goede hoop gehad want wat een levenskracht heeft zo'n kleintje. Terwijl je soms uiterlijk gezonde hebt die suf voor zich uit staren. Maar helaas toch maar laten inslapen dag erop. Gekke dingen met schapen,.maar idd, met paarden lijkt er wat meer aandacht aan de aanmaak besteed te worden
en andere aantallen
Bij jou ook rotweer dus, he vervelend. Hier ook, Zuid Creuse.
dan schrik je idd even als ze zo ligt haha.
. Als Urbi het veulen nog 4 weken binnenhoud dan zal Adi dr niet meer dekken normaal. En ligt er dan ook geheel aan of hij het spelletje überhaupt al snapte. Mocht ze eerder bevallen zou ik ze nog apart laten.
. Ze heeft idd een beste buik, lijkt ook al wat meer te hangen. De merries op het einde zijn hier idd ook vaker ongemakkelijk en wisselen veel van been op rust staan. Ik heb het even gemist maar is dit velvet dr eerste veulen?
enne de lente komt eraan!
anders wordt je merrie gewoon niet gedekt dus dat haalt die kans al helemaal weg.

jouw Lilly daarentegen maakt wel goeie vooruitgang zo te zien

Goh volgende week 3 veilig. Wordt spannend voor jou.
Wat eng de red bag bij het schaap. Je kan wel gelijk oefenen. Daarom doen wij een stomp voorwerp in de bevalbak. Een mes is te scherp. Dat zou ik niet durven
Dan sorry!