Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hij mocht even goed losgaan op een breed galoppad maar hij bleef de hele weg aan staan. Dribbelen, bouncy…. Had wel goed een rem dat is fijn! Toch bijna 2u weggeweest. Op stal was hij achteraf wel echt moe, de schat

?

Echt blij voor jullie dat het weer beter gaat!
En ben ook jaloers op jouw uitzichten, daar moet ik 3 kwartier voor met de vrachtwagen rijden...
We hebben zelfs 3cm gesprongen! Olaf is een vervelende klier, heel veel aan het bijten (tanden aan het wisselen) dus hij is net een piranha. Ben hem langzaam wat vaker aan het pakken voor grondwerk want hij geeft aan dat hij meer wil
Ben alleen echt nog niet van plan dit jaar erop te gaan, zijn hoofd is bijna 3 maar zijn lichaam is 2 

. Die ga ik lenen Maartje7 schreef:Wat goed ruitje, gefeliciteerd!
Hier al een tijdje niks gepost, omdat Udsie heel erg ziek is geweest. Rond kerst en oud en nieuw is hij in totaal ongeveer 2 weken in quarantaine opgenomen geweest op de kliniek, vanwege een virus. Zijn koorts liep ondanks koortsremmers op naar 39,9 en hij kreeg daarbij meerdere heftige koliek aanvallen. Onder andere verstoppingskoliek en later krampkoliek aanvallen. Door het virus en de kliniek opnames heeft hij ook nog maagzweren ontwikkeld. Wat voor virus hij heeft gehad gaan we waarschijnlijk nooit achter komen. Hij is onder andere getest op corona en salmonella, maar deze waren negatief.
Het was een ontzettend heftige periode, waarbij we meerdere keren hebben gedacht dat hij het niet zou halen. Gelukkig heeft hij inmiddels weer flink wat praatjes en was gisteren de laatste dag van de maagzweer kuur. Hij gaat nu tijdelijk een supplement krijgen. Ondertussen is hij ook bezig met tanden wisselen en aan het verharen. Van de week viel er zomaar een dop uit zijn mond![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

.
Wonkeydonkey schreef:Loki gaat naar de kliniek. De stal eigenaar die wil geen "bloedbad" op stal. Dat maakt het niet makkelijker als mensen zulke dingen zeggen.
ruitje schreef:Ik vind op de kliniek zelf wel prettiger hoor, dus misschien is het uiteindelijk wel het juiste. Maar zo'n opmerking is rot wel.
Pypsa heeft zaterdag ook wedstrijd, dus ik kijk even of de starttijd te combineren valt met de hengstenkeuring. Waar heb jij wedstrijd met Rixt? Ook mennen? Misschien zien we elkaar dan nog!
NorwayFjord schreef:Olaf is ook op de kliniek gecastreerd, ik vond dat sowieso wel fijnHeel veel succes alvast vrijdag!
Wat sneu voor Rixx dat zijn vriendje is overleden! Ik ben er zaterdag op de hengstenkeuring samen met mijn moeder, zin in
Succes met de wedstrijden allebei zaterdag!