Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
janderegelaa schreef:Heeft iemand een idee waarom Top Star SQBS zijn dekgeld “op aanvraag” staat op de site van Uytert?
loulou schreef:janderegelaa schreef:Heeft iemand een idee waarom Top Star SQBS zijn dekgeld “op aanvraag” staat op de site van Uytert?
Staat nu gewoon op de website
https://www.uytert.nl/nl/top-gun-sqbs
parnassia schreef:Een aparte idd, veel uitstraling, ben ook echt Extreme-fan.
Maar, hij zal nog wel wat uitelkaar komen.... ben ik nu de enige die zich afvraagt welk model zadel hier op gaat passen? Of verkijk ik me daar op, ben irl niet geweest, maar wat beeldmateriaal betreft lijkt t echt 1 voor een amazone(tje). Zonde, zie dan liever wat meer lengte in het lijf.
parnassia schreef:Een aparte idd, veel uitstraling, ben ook echt Extreme-fan.
Maar, hij zal nog wel wat uitelkaar komen.... ben ik nu de enige die zich afvraagt welk model zadel hier op gaat passen? Of verkijk ik me daar op, ben irl niet geweest, maar wat beeldmateriaal betreft lijkt t echt 1 voor een amazone(tje). Zonde, zie dan liever wat meer lengte in het lijf.
fokfanaat schreef:l]
[quote="janderegelaa schreef:Heeft iemand een idee waarom Top Star SQBS zijn dekgeld “op aanvraag” staat op de site van Uytert?
Staat nu gewoon op de website
https://www.uytert.nl/nl/top-gun-sqbs
Phonix schreef:Ja, me eens. The social media van Van Olst is ook ontzettend slecht.
Phonix schreef:Je moet het gebruiken als inspiratie. Maar nooit klakkeloos alles copieren als je testen schrijft. Anders klinkt uiteindelijk alles hetzelfde en de text wordt heel Amerikaans in de zin van “ik ben fantastisch”
Benzz schreef:Phonix schreef:Je moet het gebruiken als inspiratie. Maar nooit klakkeloos alles copieren als je testen schrijft. Anders klinkt uiteindelijk alles hetzelfde en de text wordt heel Amerikaans in de zin van “ik ben fantastisch”
Dat ligt geheel aan hoe je het getraind hebt. Je moet het wel goed trainen namelijk. En daarbij: Dat moet iedereen zelf weten.