Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
DubbelFun schreef:Die hele lichte ogen geven toch wel vaker problemen met veel zon heb ik begrepen.

) echt niet anders kan dan mijn ogen half dicht knijpen.

DubbelFun schreef:Mijn testen stamden van voor 2023, maar als het hun nu gevraagd zou worden zou je dan geen eerlijk antwoord krijgen ??
. In het slechtste geval geeft dat toch weer 1x verdunning, maar sowieso nooit 2x.
Dais_ schreef:Nog bedankt voor al jullie reacties op mijn vraag waarom je geen dubbel creme zou willen fokken.
Ik heb een (hele lichte) palomino en een valk en ik zou sowieso alleen gaan voor een bruine hengst. Ik zit hier helemaal in het verkeerde topic, maar gewoon bruin vind ik de mooiste kleur. In het slechtste geval geeft dat toch weer 1x verdunning, maar sowieso nooit 2x.
Die dubbel verdunde kleurtjes verkopen wel goed (en duur) en ook om mee te dekken worden ze veel gebruikt want ja, de markt wil nou eenmaal kleurtjes
Ik wil vooral gezonde paarden die correct gebouwd zijn
Dais_ schreef:Nog bedankt voor al jullie reacties op mijn vraag waarom je geen dubbel creme zou willen fokken.
Ik heb een (hele lichte) palomino en een valk en ik zou sowieso alleen gaan voor een bruine hengst. Ik zit hier helemaal in het verkeerde topic, maar gewoon bruin vind ik de mooiste kleur. In het slechtste geval geeft dat toch weer 1x verdunning, maar sowieso nooit 2x.
Die dubbel verdunde kleurtjes verkopen wel goed (en duur) en ook om mee te dekken worden ze veel gebruikt want ja, de markt wil nou eenmaal kleurtjes
Ik wil vooral gezonde paarden die correct gebouwd zijn