(foto's gemaakt door Berbermphotography)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maar goed, alles voor het goede doel zullen we maar zeggen.
Plek heb ik inmiddels wel, maar dat vraagt helaas ook de nodige investeringen haha.M_arjolein schreef:Hier gaat het rijden even wat minder. Baal echt ontzettend van het weer steeds. Paddocks zijn zo nat dus met vorst zijn het direct ijsbanen. Dus beest zal er wel weer een week niet uit kunnen nu. Longeren mag bij ons alleen in de cirkel buiten die ook in slechte staat is dus al de hele winter gewoon niet te doen is. Dus moet elke keer maar rijden om hem een beetje tam te houden, maar eens een keer kunnen longeren zou ook wel fijn zijn of losgooien.
) met Jels meegedaan. Dat ging echt ontzettend goed. Jels was braaf en liet zich hier en daar zelfs door Thijs overtuigen. Pit was ook echt top braaf. Verschillende dingen vond ze totaal niet spannend, sommige dingen misschien een beetje, maar bleef ze heel bereikbaar en het bellenblaasapparaat vond ze ronduit verdacht. Maar eigenlijk voor al die zaken gold: na een paar keer proberen, werd het steeds minder spannend.
Ik dacht toen nog: laat ik voor de zekerheid het hoofdstel maar om doen, mocht ik mij in de situatie begeven waar een beetje extra controle toch fijn is. Maar ze heeft de hele weg aan een los hangend touwtje naast mij gekuierd. Ze vond het duidelijk net zo leuk als dat Jels het bos altijd vindt.
Je verwacht het misschien niet, maar Jels - die over een paar weken 23 wordt - is wederom uit haar zadel gegroeid
Van dat zadel moet het kopijzer wijder gemaakt worden.
Lys_PPA schreef:Mooi dat jullie zo'n fijne dagen gehad hebben, klinkt ook echt goed. Gaat ze naar ze keuring in Kronenberg?
En naar verwachting komt Picasso ook al eerder over, beetje gedoe met de stalhoudster. Dat is wel echt onhandig, maar anderzijds ben ik ook gewoon heel blij als hij aan huis staat.Lys_PPA schreef:Ohh als ik tijd heb kom ik wellicht kijken naar de keuring.
dat was wel een hele rits, gefeliciteerd met de verkoop. 2 maanden overlap is wel fijn als je op de nieuwe locatie nog het één en ander wil/moet doen.
) Vanochtend 1e ruiteranalyse gehad bij N.ienke de W.olff, super leerzaam. Huiswerk meegekregen, voor zowel met als zonder paard te oefenen. Begin april les te paard
Al wat wedstrijden gepland tot ergens in de zomer, nieuw hoofdstel gekocht voor de Epke merrie. En dan nog dit heerlijke weer, ik ben in mijn noppies