Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
nog 2 maandjes
(die van mij loopt ongeveer gelijk en is 23 maart op de 335 dagen)
M’n brein is een beetje een zeef momenteel haha
Het was wel heel leuk!
Rij liever op de weg maar durf dat met Minthe niet helemaal aan nu wbt verkeersmak 
pien_2010 schreef:Nog maar een maand. Dat gaat al snel. leuk hoor en ook weer spannend. Succes met je zwangerschaps dementie. Hoort erbij.

Mer1980 schreef:Nee dit keer geen volg topic gemaakt, ik ben nog steeds niet bekomen van de teleurstelling dat mijn prachtige goed bewegende merrieveulen zwart is ipv bont...![]()
Al is het wel een hele knappe aan het worden.
[ Afbeelding ]
Deze in het bont had nooit meer weggegaan. Beest is bomproof geboren. maargoed ik heb helaas niet de ruimte om alles aan te houden en mijn fokdoel is een mooi dressuurpaard in een bijzondere kleur dus een zwarte zal toch ooit weggaan. Te koop voor een normale prijs en anders blijft ze lopen, keur ik haar met bijna 3 jaar, dan beleren en vervolgens de verkoop in. pien_2010 schreef:Ik vind zwart erg mooi en ik denk die raak je echt wel kwijt voor een normale eerlijke prijs in de toekomst..
Mer1980 schreef:pien_2010 schreef:Ik vind zwart erg mooi en ik denk die raak je echt wel kwijt voor een normale eerlijke prijs in de toekomst..
Ze is ook prachtig, maar als je een bonte probeert te fokken is het toch een beetje een domper. Maar ze is echt super leuk, heel knap en ik heb gelukkig de mogelijkheden om ze aan te houden. Ik ben er niet financieel afhankelijk van zegmaar.

Goede kennis had vorige week ook een zwarte uit twee bonte ouders, ik baal dan gewoon mee
Spannend! Ook in maart
haha jaa ik mag ook al bijna. Ook wel weer fijn die buik kwijt te zijn

Mer1980 schreef:Minthe is ook best wel heel bol
En een zwarte uit 2 bonte ouders doet wel nog meer pijn denk ik
Nog even toegevoegd