Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ups is niet van mij maar hier in training/pension voor een jaar of twee. En om een veulen te krijgen, het plan was dit jaar. Nu dat niet is gelukt (denk ik
) is het plan verschoven naar volgend jaar insemineren. Mocht ze toch drachtig zijn zou het wel heel fijn zijn. Scannen of niet laat ik nog bij de eigenaar.

Aatrox schreef:Wat een heerlijk gezicht al die ronde buikjes! Hier worden beide dames ook mooi rond al en we zijn nog geen eens op de helft, volgens mij ontploffen die dadelijk als het zo doorgroeit.
Fijn dat er geen OCD's zijn gevonden!
En fijn dat het met een sisser is afgelopen en je de antibiotica mag afbouwen! Hopelijk pakt ze het goed op zonder Regumate, hoelang heb je het dan gegeven? Hier zijn we pas na 110 dagen gestopt.

‘Jammer’ dat ik zelf ook in maart moet. Hoop dat de beide voor mij gaan maar eigenlijk heb ik zelf ook geen zin in 41 weken zwanger zijn ofzo haha. Zilver is 15 maart veilig en dan zal ze vast ook bevallen. Ik ben 19 maart uitgerekend
Minthe weet ik niet wat ze doet maar die 25 februari al veilig

eerst de winter overleven 
jij kunt ook al aftellen rustig aan
had je svala nog laten scannen of ga je afwachten? Ik heb hier toch ook al merries gehad die leeg gescand waren en toch drachtig bleken, soms komt het dus wel eens voor haha.
. Dat natte gedoe de hele tijd. Alles is vettig en vies. Ben telkens blij als we tegen april zitten

), rechts luna 175 dagen.

Ben blij dat ik niet de enige ben met wat hormonaal aparte dames... Je moet nog lang wachten op je kleintjes
Als ik in februari of maart nog twijfel ga ik dan misschien scannen. Dan zou het ook wel zichtbaar moeten zijn denk ik.
Daisy ziet er hoogdrachtig uit... Ze zien er allemaal lekker tevreden en drachtig uit.
Maart is al vrij snel inderdaad, wat een verschil met in de zomer uitgerekend.

Ja wat een timing ja haha maar aan de andere kant, ben ik er na maart ook af
Is het Svala haar eerste veulen? Minthe duurde ook lang dat je iets zag. Woon je eigenlijk al lang in Zweden?
Jeetje wat koud -13! Maar wel mooi in de sneeuw denk ik
En nat… bah hier ook hoor. Geef mij maar lente, zomer… Goh wat eng ook dat troebele vruchtwater. Hopelijk is nu alles goed

Ja dat is ook zo, al vind ik januari de meest vreselijkste maand van het jaar. Die duurt 60 dagen ofzo 
Ze zien er prachtig uit! En wat is je bak droog haha!