SophievdV schreef:[ Afbeelding ]
Van het weekend nog een foto gemaakt. De tijd gaat zo snel. Het afspenen doen we geleidelijk, vind dat echt het minst van het fokken.
Wat een knapperd
De tijd vliegt voorbij! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SophievdV schreef:[ Afbeelding ]
Van het weekend nog een foto gemaakt. De tijd gaat zo snel. Het afspenen doen we geleidelijk, vind dat echt het minst van het fokken.
De tijd vliegt voorbij! SharonIndezz schreef:Hahah hier wilde viv ook altijd vervelen met de kruiwagen, meer dan eens gebeurd dat er een volle kruiwagen om donderde
Ik werd afgelopen zaterdag op mijn verjaardag verrast met onderstaand cadeau, zo blij mee
[ Afbeelding ]
Verder gaat het gelukkig super goed weer, ze is gisteren voor de eerste keer daar naar de smid geweest, en die vond haar heel mooi en super braaf, dat zijn leuke complimenten
Hoe is het verder met alle veulentjes hier?

Blue_Eyes schreef:Hoi hoi!
Wij waren goed op weg met spenen maar helaas heeft Dice een ongelukje gehad. Hij heeft met zijn been in de draad gehangen (wat best knap is want het is keurig geregeld op deze stal) en heeft een wond aan zijn been. Nu staat hij samen met mama op stal. Hij vindt zichzelf heeeeeel zielig…
De wond in spoiler:Spoiler:
[ Afbeelding ]
En hier stond hij bij te komen van de sedatie.
[ Afbeelding ]
. En ik had uiteraard gelezen over het gesnotter bij jou Sharon dus ik hield mijn hart vast. Maar ging super goed, snel onderdeel van de kudde en als ik langs ga ben ik niet echt interessant meer. Nu 2-en-nog-wat jaar wachten, duurt lang!
vind het spannend en jammer maar ze krijgt een super huisje! 
) vriend zaterdag ook naar de opfok.

gelukkig zien die beestjes dat niet zo haha

fijn dat ie kortbij komt te staan, kun je hem regelmatig zien 
) niet teveel problemen.