Hier zit er weer geen schot in, er zit een ei die niet groeit en ze is nog niet hengstig

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paint_Lover schreef:Kevinsky sterkte! Jeetje wat erg zeg, ineens al je dromen en plannen weg![]()
Muronia ik hoop ook van harte dat t jullie dit jaar nog gaat lukken!
Corinadrenth oew hopen dat t er dan toch maar 1 is, nog even spannend dus voor jouw....
Ik zit ondertussen de meeleessteen want niet veel te melden...
Net scan gehad op hartje en dus kan ik nu zeggen dat die er is en ik mezelf aan mag melden in de beginpost (heb gewacht tot hartje zichtbaar was omdat ik dat toch altijd fijn vind).
Meet "Blobje"![]()
[ Afbeelding ]
lonniejj schreef:Magic_lover: de vorige keer was de baarmoeder wel in goede staat zeiden ze, dus durfden ze wel af te spuiten. Opvallend vind ik ook dat ze de vorige keer 3 eitjes had en nu maar 1. Gevoelsmatig zijn we inderdaad te vroeg geweest de vorige keer.
En gefeliciteerd met de dracht!!
Muronia.. oliebol. Dit is zo kak! Het was zo mooi geweest.. hoe is het momenteel met de vooruitgang?
Vlinder84, fijn dat het nog veilig in de buik zit! Gelukkig maar![]()
Kevinsky, ik ben er gewoon stil van. Wat een intens verdriet… jeetje. Heel veel sterkte![]()
![]()
Kabayo, dus in jouw mening was dat ook veel te snel en te vroeg? Ze stond mega hengstig en de baarmoeder was goed. Ben wel soort van opgelucht dat ik niet de enige was met het gevoel van, iets te snelle actie geweest..
Corinadrenth, gefeliciteerd met de dracht, maar jeetje dat is nog eventjes spannend dus.. maar dan zou het een eeneiige tweeling betreffen? Of had ze wel 2 eitjes zitten?
Bestaan eeneiige tweelingen bij paarden eigenlijk? Weten jullie dat?
Paint_lover, gefeliciteerd met het kloppend hartje!![]()
Shadowstar, woehoee! Succes!!
Makani is afgelopen vrijdag gescand en had mooi geovuleerd. We hebben 2x geïnsemineerd deze ronde, maandag de 1e keer. Woensdag zat het ei nog (bijna 5cm) dus toen nogmaals geïnsemineerd. Haar baarmoeder verkeerde in topconditie en ze vond het insemineren zeeeeeer prettig![]()
![]()
![]()
Vrijdag was het ei er netjes af![]()
Dus we zitten weer op de wachtbank. 5 augustus opnieuw scannen. Fingers crossed dat het deze keer wel pakt!