Against the odds, onze Y’ur!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Neon

Re: Against the odds, onze Y’ur!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 09:02

Heerlijk beest

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 10:48

Fantastisch hoe hij is uitgegroeid, en wat een energie :). Dat had je toch nooit gedacht net na zijn geboorte, maar hij heeft het allemaal ingehaald.

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-25 23:09

charootje schreef:
Plump omhoog en gaan. Leuk dat hij dat nog steeds blijft doen en daar plezier in heeft.
Haha, volgens mij ziet hij in echt alles wel wat om mee te spelen. Heerlijk kind blijft het!

Oh ja! Alles is speelgoed in zijn ogen ~~}>
Ik vind het werkelijk zo fantastisch om hem zo bezig te zien. Wat een clown *\%/*

marleen_88 schreef:
Wat een grapjas is het toch.

Dat weet hij zelf ook errrrg goed, dat hij grappig is :+ :o :')

Percy schreef:
Die heeft later geen schriktraining nodig, daar zorgt hij zelf wel voor :D

Ideaal! Ik zou, als hij goed uitgroeit, hem heeel graag in de endurance willen gaan uitbrengen. Met deze attitude moet dat 2 hoeven in de neus zijn voor hem *\%/*

senna21 schreef:
Wat een heerlijke druktemaker.
Rosa laat zich niet meer zo opdraaien door haar adhd-zoon. :+

Nou dat is stiekem echt een hele fijne bijkomstigheid. Rosa is een heel stuk dapperder geworden sinds ze deze draak aan de voet heeft, ze moet ook wel :')

AvHdG schreef:
Echt wat een draak.. heerlijk! Is en blijft mijn favoriet op bokt.

Ohh zo leuk om te horen <3

Paardenfann4 schreef:
Geweldig levenslustig beestje is het! Ik vind hem ook echt prachtig, heel goed gelukt. Hij ziet er nu niet echt klein meer uit, misschien nog iets kleiner dan zijn leeftijdgenoten, maar volgens mij haalt hij de schade wel aardig in.

_/-\o_ Dankjewel voor het compliment. Ik vind hem zelf ook heel aardig uit de verf komen. Mooi gebouwd. Functioneel :j hij mag 9 augustus mee naar de keuring van het EASP stamboek. Ben heeeeel benieuwd wat ze van hem gaan vinden :j

prompter schreef:
Fantastisch hoe hij is uitgegroeid, en wat een energie :). Dat had je toch nooit gedacht net na zijn geboorte, maar hij heeft het allemaal ingehaald.

Toen liep ik echt met geknepen billen rond. Ik had eigenlijk 200% verwacht dat we afscheid moesten gaan nemen.
Gelukkig heeft hij anders bewezen en maakt hij ons leven zo ontzettend veel leuker met zijn aanwezigheid <3

Ze belden vandaag van de lingehoeve, ze wilden graag y’ur weer op de socials gaan zetten met een stukje uitleg, super tof! Of ik nog wat recente foto’s had van hoe groot hij nu is en hoe stout hij is <<)
Say no more, we duiken even de wei in met de camera vanavond:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 23:30

Jammer dat je zo ver van mij woont want ik zou deze knappe man graag ontmoeten.

Katootje7791

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 23:32

Ik liet de laatste 2 foto's net aan mijn vriend zien en die vroeg zich af of ik het wel goed heb dat er echt maar 1 jaar tussen zit... het verschil is zo enorm dat ik zelf ook begon te twijfelen en even op pagina 1 naar de datum heb gekeken om het echt zeker te weten :D
Echt ongelofelijk wat een verschil! Als je zijn verhaal niet kent, ga je echt twijfelen of het wel dezelfde paarden zijn die op de foto zijn gezet met maar 1 jaar er tussen

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 23:33

Ik lees al van begin af aan mee, maar wát een geweldig paard is het toch :D ik ben ook zo benieuwd of hij zijn boevenstreken blijft houden. Ik vind hem echt geweldig!

Binck8

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 23:59

Het is zo'n blij ei, ongelooflijk hoe hij is bijgekomen van alles, heel speciaal!

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-25 12:00

Dat is echt bijna niet te geloven dat er tussen die foto’s maar een jaar zit. Dat dat zo snel dan bijtrekt qua groei had ik destijds niet verwacht. Mooi om te zien.

Marilu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-25 12:38

Een pittig kereltje is het !!
Mooie foto's weer van een prachtig dier :j

Die twee laatste foto's vatten het jaar dat jullie meegemaakt hebben wel perfect samen !

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-25 15:09

Die laatste vergelijking zegt toch alles? <3 Hij is zo leuk :D Mijn man is gewoon fan van hem :D

higgins

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-25 15:22

Hier ook een fan van Y'ur
Het is een heerlijk boefje :D
Elke dag is een feestje, hij heeft echt dikke pret *\o/*

Ook grappig is dat de rest van de kudde zicg echt helemaal niet druk maakt om zijn fratsen :')

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-25 18:12

Wat een knapperd <3