charootje schreef:Plump omhoog en gaan. Leuk dat hij dat nog steeds blijft doen en daar plezier in heeft.
Haha, volgens mij ziet hij in echt alles wel wat om mee te spelen. Heerlijk kind blijft het!
Oh ja! Alles is speelgoed in zijn ogen
Ik vind het werkelijk zo fantastisch om hem zo bezig te zien. Wat een clown
marleen_88 schreef:Wat een grapjas is het toch.
Dat weet hij zelf ook errrrg goed, dat hij grappig is
Percy schreef:Die heeft later geen schriktraining nodig, daar zorgt hij zelf wel voor

Ideaal! Ik zou, als hij goed uitgroeit, hem heeel graag in de endurance willen gaan uitbrengen. Met deze attitude moet dat 2 hoeven in de neus zijn voor hem
senna21 schreef:Wat een heerlijke druktemaker.
Rosa laat zich niet meer zo opdraaien door haar adhd-zoon.

Nou dat is stiekem echt een hele fijne bijkomstigheid. Rosa is een heel stuk dapperder geworden sinds ze deze draak aan de voet heeft, ze moet ook wel
AvHdG schreef:Echt wat een draak.. heerlijk! Is en blijft mijn favoriet op bokt.
Ohh zo leuk om te horen
Paardenfann4 schreef:Geweldig levenslustig beestje is het! Ik vind hem ook echt prachtig, heel goed gelukt. Hij ziet er nu niet echt klein meer uit, misschien nog iets kleiner dan zijn leeftijdgenoten, maar volgens mij haalt hij de schade wel aardig in.
Dankjewel voor het compliment. Ik vind hem zelf ook heel aardig uit de verf komen. Mooi gebouwd. Functioneel
hij mag 9 augustus mee naar de keuring van het EASP stamboek. Ben heeeeel benieuwd wat ze van hem gaan vinden
prompter schreef:Fantastisch hoe hij is uitgegroeid, en wat een energie

. Dat had je toch nooit gedacht net na zijn geboorte, maar hij heeft het allemaal ingehaald.
Toen liep ik echt met geknepen billen rond. Ik had eigenlijk 200% verwacht dat we afscheid moesten gaan nemen.
Gelukkig heeft hij anders bewezen en maakt hij ons leven zo ontzettend veel leuker met zijn aanwezigheid
Ze belden vandaag van de lingehoeve, ze wilden graag y’ur weer op de socials gaan zetten met een stukje uitleg, super tof! Of ik nog wat recente foto’s had van hoe groot hij nu is en hoe stout hij is
Say no more, we duiken even de wei in met de camera vanavond: