In stap de straat op.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Martine schreef:Wat braaf Koend!
Afgelopen weekend ging het ook erg fijn. Ik was erg blij![]()
Kon echt de punten waar ik aan wilde werken toepassen in de proeven. Ik heb ook wel eens dat ik helemaal in de stress schiet en vervolgens niks meer binnen komt. Laat staan dat ik helder kan nadenken over wat ik moet doen...
Hadden we 192 en 205 en zelfs twee keer een eerste prijs.
kevinsky schreef:Wat een monster scores Martine!! Ik wil zeggen, je hoeft je toch nergens druk om te maken.. maar ik weet idd ook wel anders.Ik zit in Friesland, dan is mijn juf wel een beetje ver weg.
![]()
Ristretto ziet er op de foto gewoon al m
Enorm groot uit! Hoe groot is hij ondertussen?
Wel super knap en nette punten voor jullie debuut!!![]()
Ik had zo iets grappigs. Ons buurmeisje heeft een nieuw paard gekocht. Die stond lekker buiten en ik vond haar toch zo knap! Na een paar dagen sprak ik haar en vroeg ik, hè wat is dit voor één? Want deze is wel erg leuk! Nou dat kon er maar één zijn. Een Fontaine TN natuurlijk!We moesten er erg om lachen dat de bijde 'buurmeisjes' halfzussen bleken te zijn. Omdat zij ook altijd een zwak voor Pietje had.
Moniqueh6621 schreef:Wat leuk Kevinsky dat je buurmeisje ook een voorliefde voor Fontaine heeft..
Snap ik best hoor
Tedje lijkt heel veel op onze Perry, die meet nu 172 en ik hoop dat hij nu allleen nog wat breder wordt.
Dat valt me namelijk wel op, hij is nog wat smal. Zijn die van jullie dat ook?
Moniqueh6621 schreef:Perry was eerst echt een binnenvetter.. superbraaf, maar leek zich af en toe af te sluiten.
Hij had zelfs maagzweren en is daarvoor behandeld. Nu uit hij zich veel meer.. als iedereen naar de wei gaat en hij moet eerst nog rijden, dan heb ik mijn handen vol. Dan stampt hij op de spuitplaats en d eerste rondjes zijn echt een beetje met bakspoken( zoals Koend het noemt).
Nog steeds mijn allessie en once in a lifetime paard, maar ook niet de brave Hendrik die hij was