Zeer waarschijnlijk haal ik Bridget en Fame dinsdag weer op en misschien dat de eigenaresse van Dubai (papa van Fame) dan ook even naar daar komt om Fame te bewonderen
Gladyss begint steeds meer uit te vouwen en opener te worden. Was eerst een beetje verlegen maar ze komt nu ook al sneller naar je toe. Racen kan ze ook goed
Mama is 1,42m en papa 1,43m dus zal ongeveer zoiets worden.
Fame en Bridget zijn weer thuis We zijn net terug uit Hengelo. Mooi voor de files Onderweg weer heel braaf geweest. Nu duimen dat er een nieuwe baby blijft plakken
De meisjes doen het goed! Fame groeit nog steeds als een malle en Gladyss krijgt ook steeds meer body
Fame en haar moeder gaan 14 juni mee naar WPCV zomershow. Heel benieuwd hoe dat zal gaan.
Gladyss en Brynn wil ik meenemen naar de regionale keuring begin juli. Ik twijfel of ik Fame & Bridget dan ook meeneem. Ik weet niet of het echt ‘nut’ heeft. Bridget heeft al een ster predikaat een ik heb geen idee hoe Fame gaat bevallen als Partbred. Iemand advies
De WPCV show was stressen Bridget liep niet goed en we waren heeel laat omdat Fame de trailer niet op wilde Fame heeft zich op het terrein wel echt keurig gedragen. Terug laden ging gelukkig veel beter. Laten we zeggen dat ze veel geleerd heeft die dag.
Vorige week zijn ze allebei gechipt en geschetst
Gisteren heb ik Bridget en Fame weer naar de hengst gebracht. Ze is helaas nog niet drachtig. Fingers crossed dat het deze keer wel lukt!
Vriendin van mij heeft laatst hele mooie foto’s gemaakt van de meiden