Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muronia schreef:Sorry dat ik hem nog een keer omhoog trek.
Alweer bijna 2 maanden zijn voorbij, maar wat blijft dit vreselijk moeilijk. Ik kan er nog steeds geen vrede mee hebben en ben nog steeds erg verdrietig. Afgelopen week voor het eerst haar stal weer in gelopen, want die moest toch een keer weer netjes en schoon gemaakt worden. Eerder had ik er de moed niet voor. Het is gelukt, maar wat erg om echt die laatste drollen op te scheppen.
Ik heb ook nog een heel lief cadeautje van haar gekregen. Een melkkies. Ik weet nog niet wat ik er precies mee ga doen (als iemand een mooi idee heeft wat je daarmee zou kunnen doen / hoe je die mooi kan bewaren?) maar die blijft 100%.
[ Afbeelding ]
Inmiddels komt het opnieuw dekken van Veronia steeds dichterbij. Alles is in gang gezet. Het diepvriessperma ligt klaar bij de kliniek en de eerste scan afspraak is vrijdag. Aan de ene kant wil ik dit heel graag en verheug ik me. Aan de andere kant vind ik het maar doodeng.
Ik probeer weer wat plezier te hebben met de paarden, dingen te ondernemen en dat lukt soms, maar dan voel ik me daarna weer schuldig. Emoties zijn maar rare dingen..