Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Horseloverl schreef:Is er iemand hier die eigen paard heeft voorgesteld tijdens de ibop? Ik weet niet goed of ik dit zelf moet doen of het over moeten laten aan een prof, wat de precieze eisen zijn, wat ze willen zien. Heb al meerdere proeven bekeken online maar kan het slecht beoordelen. Dus als iemand ervaring heeft zou dat zeer gewaardeerd worden haha
Sanet schreef:Ik was eigenwijs en heb het zelf gedaan. Dat leverde uiteindelijk op wat mijn doel was, namelijk dat ze van voorlopig ster naar definitief ster ging. Ik denk dat ze prima een hogere score had kunnen krijgen met een andere ruiter. Maar ze kan best heel stressy zijn en of dat voor haar ook echt beter geweest was, dat weet ik niet. Dus uiteindelijk ben ik blij voor wat we gekozen hebben.
En ze heeft nu toch mooi haar prestatiepunt voor moeder gehaald met sport. Dat vind ik belangrijker
M_arjolein schreef:Huh Jelske was je nu in Bolsward? Dat is wel heel dicht bij mijwaren er geen shoots in de buurt haha.
M_arjolein schreef:Hier gaat het best oké met de nieuwe meneer. Hij is in de omgang echt super lief en braaf. Onder het zadel probeert ie wel eens wat uit te testen en ik durfde daar zelf niet echt goed doorheen te rijden. (Lees het voelde alsof ik een grote Shetlander heb) Maar maandag even een vriendin in de bak gezet en die heeft me een schop onder de kont gegeven.
Vandaag heb ik voor het eerst les. Dat vind ik ook wel spannend. Want heb echt al tijden geen les meer gehad.
Laura1982 schreef:Benieuwd naar jullie hengstenkeuzes voor komende jaar.
Hier weer proefje m1 gereden. Het was gevoelsmatig iets te tam middengangen konden echt beter maar toch 192 en 2e plek. En op de terugweg had ik heerlijk spetters op de ruit en moesten de ruitenwissers aan heerlijke afsluiting van de dag.
Horseloverl schreef:Is er iemand hier die eigen paard heeft voorgesteld tijdens de ibop? Ik weet niet goed of ik dit zelf moet doen of het over moeten laten aan een prof, wat de precieze eisen zijn, wat ze willen zien. Heb al meerdere proeven bekeken online maar kan het slecht beoordelen. Dus als iemand ervaring heeft zou dat zeer gewaardeerd worden haha