Prachtige combi Wat zijn je plannen met het veulen?
Dankjewel hengstje zal ik helaas verkopen gezien ik al 2 nakomelingen van het mannelijke geslacht heb. Merrietje overweeg ik zeker om te houden als dat voor mij financiël haalbaar is.
Leuk dat je ook komt volgen Roma!
chanicha schreef:
Hoe gaat het daar TS?
goed, alles nog heerlijk rustig. Buik groeit gestaag door, uier blijft hetzelfde eigenlijk. Ik verwacht dat het echt midden mei gaat worden.
Jet is inmiddels de 320 dagen voorbij en zit safe! Zijn er nog mensen die graag een gokje doen haha
chanicha
Geplaatst: 22-04-25 17:14
Fijn dat het goed gaat en ik gok op een hengstje net zo lief als zijn moeder
Ik maakte mij even zorgen gezien haar uier gisteren ochtend terug gelopen was, vanmorgen ook weer maar ben gerustgesteld door Roma (AlZawraa hier op bokt) dat dit wel vaker voorkomt.
Door de Rhino uitbraken ben ik ontzettend voorzichtig en dat speelde toch wel even in mijn hoofd omdat ik dit nog niet eerder gezien heb bij Jet.
Maar ze voelt zich verder prima, eet goed en is relaxt. Ik denk wel dat het veulen nog even op zich laat wachten.
Hi allemaal, even weer een korte update, uier blijft wat gelijk. Ik had gehoopt met de warme weer dat het wel wat meer zou opschieten maar helaas haha.
chanicha
Geplaatst: 13-05-25 08:24
Och, je zou toch verwachten dat ze er klaar mee is met dit weer
Kan ze nog breder? Ze kijkt nog wel blij op de foto.
Michelle_S
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-25 20:08
Uier lijkt wat te veranderen, even een foto van gisteren toen ik haar op stal zette 's avonds en van nu ik haar net op stal zette.. (Zit wat bloed op, komt vd mugjes)