Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight
merelhof schreef:Vraag, wat geeft Carrera Vdl? Zelf had ik er een fantastische 4 jarige van maar het noodlot besliste er anders over. Zou er graag terug mee dekken maar met een andere stam. Dus wil graag weten wat hij algemeen geeft want mijn visie is gekleurd. Dank bij voorbaat voor de input.
Revali schreef:Fokker: Ja alsof ze iets kort voorbeen heeft!
Ik vind plat kruis ook zeker geen nadeel. Denk juist dat die paarden meer kracht hebben. Maar ik vind het niet mooi
Bij wat voor merries past Akarad Hero? En hoe lijken de nakomelingen in maat?
merelhof schreef:Bedankt voor de inzichten rond Carrera, kan ik weer verder mee Mijn verloren merrie zat in het bloedige snelle type met veel kwaliteit. Hoor dat wel wat terugkomen. Dat plattere kruis had ze ook wel wat maar dat is misschien eerder een voor als een nadeel in springsport. Recent nog ergens in een podcast over gehoord. Denk de 2 man en een paardenkop aflevering met Harrie Theeuwes.
Marijkeeee schreef:Pff morgen 3 weken over tijd.. heb nog niet het idee dat het binnenkort komt. De draagmerrie laat ik morgen open zetten die is 10 mei uitgerekend maar die verandert al een beetje. Wie weet gaan ze het straks wel tegelijk doen. Zijn we af van de gebroken nachten. Oké ik niet vanwege mijn kleine meid maar daar zit al redelijk een ritme in.