Ik mocht van mijn ouders een paard uitzoeken, Ik.... Mocht.... Een.... PAARD?!?! Nouuuuuuuuu, dat zeg je mij geen twee keer en mijn zoektocht begon. Marktplaats, sporthorses, bokt... Overal stonden paarden, maar wat wilde ik nu eigenlijk? Waar ik zeker van was is dat het een jonge merrie moest worden, maar wilde ik een dressuurpaard, springpaard, of juist een allrounder. Jeetje wat was dat lastig zeg.
Ik besloot via sporthorses te zoeken. Ik zocht een ongeveer 3 jarige merrie, allround gefokt, werkwillig en vooral een merrie met karakter. Nou... Die heb ik haha! Ik zag deze dame staan op sporthorses en ik was direct verkocht! De meest mooie foto was het niet, maar het was de advertentie die mij opviel. Er stond bij: Uniek, collectors item. 3 jarige allround merrie! Na de advertentie een aantal keer gelezen te hebben, een afspraak gemaakt en dezelfde dag nog gaan kijken.
Daar stond een grote donkerbruine merrie, met blesje en... GROTE oren............. Na een aantal keer te zijn wezen kijken, afgesproken dat ze klinisch en röntgenologisch gekeurd zou worden en als dat goed zou zijn, wij haar zouden kopen. Zo gezegd zo gedaan en gelukkig werd zij dan ook goedgekeurd voor de sport!!!

Nu, vier jaar en bijna 2 maanden later, heb ik nog geen dag spijt gehad van deze keuze! We zijn door diepe dallen gegaan, ben er in het begin vele malen afgelanceerd, maar wij blijven opstaan en verder gaan! We hebben al meegereden met millitaire prestatie tochten, ritten voor het goede doel, strandritten, gezwommen in de zee, bosritten, crosslessen, springlessen, dressuurlessen, wedstrijden en we hebben zelfs koeien gedreven met mijn sensibele draakie! Ik ben dan ook super trots op haar en ik hoop dat ik met de onderstaande foto's onze band kan overbrengen naar jullie bokkers!
Wij samen
Beaux op de militaire prestatietocht
Fotoshoot
Wedstrijd
Samen het bos in
Lekker buiten spelen in de sneeuwhttps://fbcdn-sphotos-d-a.akamaih ... 5803_n.jpg Wandelen op de dijk
Poseren kan ze ook haha
Helemaal los in de bak
Zwemmen
Rekken en strekken
Dressuren
Springen
Bedankt voor het lezen en bekijken van de fotos. Ik hoop op nog heel veel jaren met haar samen!!!
Zal jullie echt heel erg missen op stal!!