Ook voor Vie wordt het weer tijd voor een jaar lang in the picture!
Januari:
Van januari heb ik niet zoveel foto’s, deze is dan ook nog van december.
Wanneer de bak niet goed te rijden is wandelen of rijden we even lekker
het zandpad over dat naast stal ligt.

Februari:
We reden thuis lekker door, voornamelijk dressuurmatig en wanneer
de bak goed was hadden we les.

In maart, april en mei hebben we niet veel gedaan.
Ik had hier een wedstrijd opgegeven, maar toch afgemeld en verder zijn we lekker blijven lessen.

Juni:
In juni ben ik met Vie naar een vriendin geweest om te rijden. Op wedstrijden, en dus ander terrein, reageert hij vaak heel anders dan thuis. Hier was hij super braaf en ik heb lekker kunnen rijden.

Juli:
In juli hebben we lekker gecrosst in Oenkerk. De eerste hindernis is altijd
spannend voor hem, maar daarna heb ik super lekker gereden met hem!

Augustus:
In augustus is Vie jarig en kregen we van mijn vriend dit dekje! Echt superlief.

Verder reden we thuis lekker verder, lessen en af en toe naar buiten.

September:
Mijn vriend wilde wel weer wat foto's maken, dus zijn we lekker het zandpad opgegaan.

Meneer stond nog lekker op de wei, maar het werd wel tijd voor een nieuwe deken!
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 5190_n.jpg
Oktober:
De wintervacht kwam er alweer aan, dus tijd om Vie zijn borst weer te scheren. Dit keer kreeg hij ook sterretjes erbij!

November:
In november is mijn vriend weer langs geweest om wat foto’s te maken! Vind deze nog steeds leuk.

Het trailerladen is met hem vaak een probleem geweest, ik kon er nooit vanuit gaan of het in een keer goed zou gaan of niet. Dit was per keer verschillend. Ik was daar wel klaar mee en heb besloten om Vie een week naar trailertraing te sturen bij Claudia. (Milan_lover)
December:
Vie was natuurlijk niet voor niets een week weggeweest voor trailertraining, dus ik heb ons opgegeven voor een springclinic. Trailerladen ging goed.. en het springen ook!

Ik kijk nu al uit naar volgend jaar. In april gaan we een paar dagen op vakantie en we gaan vast ook weer crossen en andere leuke dingen doen.