In februari werden we reserve-kampioen bij de regio-kampioenschappen, ik was super trots op Bo want door de sneeuw hadden we weinig kunnen trainen. De 30 winstpunten voor de L1 waren ondertussen vol dus verplicht over naar de L2. Eind april ben ik begonnen met lessen bij een super trainer en Bo ging steeds fijner lopen en ook het wijken lukte steeds beter.

Net als vorig jaar mocht ik weer crosslessen volgen met Bo en gingen we meedoen aan de kindercross in Maarsbergen. Onwijs genoten van de geweldige dag daar!!!!

Zeg nou eerlijk, dat was echt een geweldig leuke dag!!!
Net zo leuk was de Bixiedag in Ermelo, we deden mee in de dressuurclinic, de crossles en het verkleden.

We blijven goed trainen en Bo ziet er geweldig uit! Hou van die pony!!!

In juni doen we mee aan de voorselectie voor de Welshcup in Houten! We worden eerste in de L2/AB met maar liefst 203 punten!

Een paar weken daarna worden we kringkampioen in de L2/AB en weer wat later reserve-regiokampioen in die klasse

Een super zomervakantie waarin ik ook samen met Bo op KNHSkamp ga......zo leuk!!!

In de zomervakantie ben ik 10 geworden en omdat ik steeds weer een beetje groter groei besluiten mijn ouders op zoek te gaan naar een grotere pony, die vinden we eind september.
Zijn naam is Brillant en zo loopt hij ook. Brillant is een Duitse Rijpony 1.47m hoog en 9 jaar oud, ook hij is superlief!!
Deze foto is van onze eerste keer rijden toen we gingen kijken naar hem.

Ik was gelijk helemaal verliefd op hem en ik was zo blij dat hij 2 weken later goedgekeurd werd en mee mocht!!! Het rijden met Brillant gaat zo goed dat we besluiten gelijk een startkaart aan te vragen en van half oktober tot half november halen we 15 winstpunten in de B-dressuur. Natuurlijk gaan we iedere week naar les en train ik iedere dag heel hard samen met mijn moeder.

Half november zijn we L1 gaan starten en ook in die klasse hebben we nu 15 winstpunten gehaald, soms wel 3 per proefje. Ik kan het soms bijna niet geloven!!!!
Ik hoop dat 2014 net zo'n geweldig jaar gaat worden, begin januari ga ik voor het eerst met 2 pony's op wedstrijd. Bo mag ook nog even blijven gelukkig! Die eigenwijze, lieve, verwaande pony is mij zooooo lief, net als Brillant.......k ben een heel gelukkig meisje!!!