Het afgelopen jaar was een jaar van veel hoogtepunten voor ons

In het najaar 2012 werd Noedel voor de wagen beleerd. Wat hij super snel oppakte

Hier een filmpje van zijn 2e keer voor de wagen
13 januari hadden wij onze allereerste L1 wedstrijd waarbij we 2 winstpunten mee naar huis namen

In januari lag er sneeuw en tja, dan moet je even testen of sleeen ook lukt

14 maart werd zijn eerste veulen van 2013 geboren

in april deed Noedel mee aan de hengstenshow van het NSvT. Hij werd hier niet door mij gereden omdat ik een merrie op knappen had staan.
Gelukkig was er iemand die hem graag voor mij wou rijden. Thuis 4 x geoefend en toen hebben ze een mooi kur op muziek gereden op de show

En het was niet voor niets dat ik thuis bleef, want diezelfde nacht werd Noedel zijn 2e veulen geboren

Voor mijn verjaardag kreeg ik een nieuwe merrie

Noedel vond dat natuurlijkk reuze interessant!

In mei mocht hij dan de poging wagen

Het rijden ging ondertussen lekker door, en Noedel was gewoon lekker bezig met Noedel te zijn en af en toe model staan

In juni ging meneer 2 maandjes op trainigskamp bij Britta (trainings stal Jalobri)

Ondertussen startte we af en toe eens een wedstrijdje en hebben we eind augustus een korte wedstrijdstop ingelast met een stand van L1+16

Op dierendag mocht hij samen met zijn vrouw naar een romantisch diner

Eind oktober moest meneer weer naar de hengstenkeuring voor zijn definitieve goedkeuring.

En die kreeg hij!

Afgelopen zaterdag was onze wedstrijdstop over en hebben we onze eerste L2 wedstrijd gestart, waarbij we ook nog een winstpunt reden

Super trots op mijn mooie ventje en ik kijk uit naar een nieuw jaar!