Leuk dat jullie bij mijn "een jaar lang ITP" kijken.
Een jaar lang, Een jaar waar heel veel dingen gebeurd zijn.
Een jaar met diepe dalen, en mooie pieken, veel gedaan, veel geleerd. en vooral heel veel genoten en een echte band opgebouwd met mn vriendje.
We beginnen bij het begin :
Januari,
Een maand met sneeuw, Sleetje rijden, de bak slepen en prachtige foto's!
We gingen lekker door met rijden, en ik had het idee echt goed bezig te zijn.

(topicje : [ITP] Tinker Jaron door MB shots in de sneeuw)
Februari,
We gingen op wedstrijd. We dachten het wel te kunnen.
De wedstrijd ging niet lekker, 1 en al spanning, hij rennerig, ik vasthouden.
Resultaat, ergens rond de 160.
1 van de 2 proeven : http://www.youtube.com/watch?v=JVBvvS-BF2w&hd=1
Is de moeite waard, want het verschil met later in het jaar is erg groot!
We kregen een nieuwe juf, gooiden het op een andere boeg, begonnen overnieuw, en het ging rap fijner.
Maart,
Een maand van heel veel buitenrijden, veel trainen in het volgen van mijn hand (zakken naar beneden) en voor lichte druk opzij, buitenbeen en buitenteugel.
Dit ging super goed!
Ik leerde zelfs vlechten met naald en draad!

April,
We gingen naar het bos met vriendinnetjes, en we reden weer een wedstrijd, 2 punten per proef hoger.
Wel spanning, maar al een beter beeld.

Mei,
Een drukke maand, 2 crosstrainingen, tinker beoordelings workshop, en 1 weekend vrij, maar wat was het leuk, en wat hebben we veel geleerd!

Juni,
Dat begon als een fantastische maand.
Heerlijke les genomen :

En daarna de tinkerdagen, iets waar we altijd naar uitkijken.
En we reden een fantastische proef! en onze eerste WP was binnen!(185) whoei!Een beker en een lint! wat was ik trots!
En toen begon het gedonder, Meneer begon te hoesten, en dat ging echt van kwaad tot erger. (achteraf, dat hoor je ook in de proef dat hij een aantal keer proest)
Dus naar de kliniek, virusinfectie, bacterie, poliep,hoestdrank, antibiotica, en vooral heel veel en hoge koorts.
De maand waarin ik de bijrijder ontsloeg, en een nieuwe aannam.
Elke dag zette ik zijn neusje op de foto en nam ik zijn temperatuur. hij is 39.8 geweest.
Vreselijk bezorgd maakte ik me, en hij was verder gewoon fit. en hoestte alleen maar.
Elke dag aan de lijn met de veearts, maar dit moest hij toch echt zelf overwinnen.

Dat het snot eruit kwam was iig een goed teken, al was ik bang voor droes.
Dat was het niet gelukkig.
Juli,
De maand van het herstel, langzaamaan knapte hij op, en aan het einde van de maand konden we voorzichtig aan weer beginnen met rijden.
De bijrijder die een aantal keer kwam knuffelen en poetsen omdat ze hem dan toch leerde kennen, toppertje!
Augustus,
Wat doe je met een paard, die moet opbouwen?
Daar ga je mee zwemmen, goeie training, en we zochten een zwemwatertje op.
En wat hebben we genoten met die warme dagen. Waterratje

Er is natuurlijk een topic van : [ITP] Zeekoe? Zeepaard of Turbo tinker Jaron op zwemles?
We waren met rijden stug en stijf (in juli is hij ook nog losgemaakt in zn rug door de VA)

2 weken later

We zijn in deze maand ook wezen springen weer,
En we hadden een super leuke fotomeeting in woudenberg
topicje : [ITP] De Turbo Tinker was weer eens een snel model.
Daarvan hangt deze foto aan de muur

September,
We waren weer op peil, dus op strandrit met een hele club,
was reuze gezellig!

En de week erop,Tinkerdagen!
Een 1e prijs sleepten we binnen met 193 punten, en weer een winstpunt erbij! en wederom een beker en een lint!
Vergelijk dit filmpje maar met die van Februari en zie het verschil
En een sunset fotoshootje gedaan

Oktober
Wederom op wedstrijd geweest, met een super slecht gevoel, maar 176 en 184 (dus weer een wp) thuis gekomen.
31 oktober nog even een crosslesje meegepakt,en zo sluit ik mijn jaar verslag tot nu toe af.
http://www.youtube.com/watch?v=jxfO6xHExvo
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 1828_n.jpg
Nog 8 weken tot het eind van het jaar, maar mijn jaar kan niet meer stuk.
Er staan nog 2 wedstrijden op de planning, en de rest zien we wel.
Ik geniet in ieder geval elke dag, om begroet te worden met een hinnik en een kus

Bedankt voor het kijken!