Het begon allemaal met het initiatief voor een beginnendefotografen meeting, ontzettend leuk idee van ervarenfotografen die beginners opweg helpen. Maar na afloop gaat er natuurlijk voor een fotograaf ook veel werk in zitten. Dit kan op allerlei manieren maar ook via Lightroom, vandaar dat er gekeken werd of er misschien wel animo was voor een Lightroomcursus: [BM] Is er animo voor een workshop Adobe Lightroom?

Ik had mijzelf ook aangemeld en zou meedoen met de eerste cursus in juni. We zouden als model Nina van Borrie01 hebben, maar helaas moest zij last minute toch afzeggen dus mocht mijn knappe vent ook model staan. Zo was een ''traditie'' geboren, Richard heeft dit jaar 3x een minicursus gegeven en Remie mocht elke keer leuk model staan!
Ik vind het erg tof dat Richard deze minicursus zomaar geeft, en wilde dus een topicje openen met het overzicht van alle 3 de cursussen

Foto's van de eerste keer in juni

Niet altijd even enthousiast

Kwijl

Toen werd er in augustus weer een cursus gehouden en mochten wij weer model staan

En afgelopen november was er weer eentje, de laatste van t jaar, en wonder boven wonder hadden we het ook nog droog gehouden !

Modderbenen

Ik wil hierbij vooral Richard erg bedanken voor de moeite die hij er elke keer weer insteekt, ik heb mijn workflow ontzettend verbeterd dankzij de cursus en ga nu haast flitsendsnel door bijvoorbeeld meetingfoto's, dagen waarop je zo 1000 foto's schiet!
Dus wie weet komen er nog wat cursussen nu in 't nieuwe jaar, dan zou ik zeggen geef je snel op want je leert ontzettend veel