Na al die jaarverslagen bewonderd te hebben, begon het bij mij toch ook wel een beetje te kriebelen. Tja.. zoals de titel al zegt. Ze is m'n vriendinnetje, mijn maatje en mijn lieve Haflinger. In november was het twee jaar geleden dat ik in het bezit kwam van deze fantastische dame, waar ik mijn ouders nog steeds heeeel erg dankbaar voor ben!
Cheline van 't Nij Holthoes, een pittige en vooral eigenwijze dame, die mijn hart bij de eerste bezichtiging al had gestolen.

We hadden en hebben nog een lange weg te gaan.. Maar opgeven staat niet in ons woordenboek! Samen met haar kon ik heerlijk fantaseren over wat we allemaal nog gingen doen. Samen op vakantie.. Samen zwemmen.. Samen heerlijk bosritten maken.. En samen trainen, zodat we steeds beter konden worden.. Terwijl ik dit nu typ, kijk ik terug op al deze herinneringen.. Want het bleef niet bij fantaseren, maar het werd echt allemaal werkelijkheid!

Hoewel ze het bij de trainingen (meestal

Cheline heeft me in laten zien, dat je moet vechten voor wat je waard bent, dat je jezelf continu moet bewijzen maar dat je vooral vertrouwen moet hebben in jezelf! Ik weet dat het allemaal nog lang niet perfect is, maar gelukkig kunnen we er in 2013 weer keihard tegen aan!

Bedankt dat jullie de moeite hebben genomen om dit te lezen en een reactie is altijd leuk! En hopelijk op naar nog vele jaren met mijn lieve vriendinnetje!
Ik wens jullie allemaal een fantastisch 2013!