Alvaro & Storm
-----------
Februari was de maand waarin Alvaro het naar zijn zin had met zijn vrienden Caspian, Milan en Douwe! Hier samen met Cas!

Alvaro krijgt een kusje van Irene! Storm en Misty genieten van het zonnetje, en ondertussen hobbelen Misty en ik ook af en toe lekker door de wei heen.

------------
Maart was wederom een wollige maand! Wat een vacht, vooral bij Storm!

Deze maand werd Alvaro ook vier jaar, al een hele leeftijd! Verder gingen we lekker vaak op stap met onder andere Jorinda, maar ook vaak met Claudia! Alv was ook nog steeds buddies met Cas en hij ziet overal de lol wel van in! Sexy hunk!. En dan hebben we natuurlijk nog de altijd charmante Misty, die hier even zwoel knipoogt naar de camera!
-----------
April was de maand waarin ik blijkbaar niet zoveel foto's heb gemaakt.

Gelukkig wilde Storm nog wel even charmant smakkend op de foto voor me!

-----------
Mei! Eindelijk de zomervacht weer terug!

Dat staat ze alle drie toch een stuk beter, ook Storm en Misty!
----------
Juni was de maand waarin ik met Misty meedeed aan TREC Noord, en wat was ik trots!

Wat is ze toch een topper!
----------
Juli was de maand waarin ik aan mijn rug geopereerd werd. Jorinda en Claudia waren zo lief om een prachtige fotoshoot te maken van mijn knappe paardjes!

Alvaro en Misty

----------
Augustus was de maand waarin ik weer een beetje in beweging kwam, ik kon mijn lieve paardjes weer even komen knuffelen!

En een kusje voor Alvaro en een dikke gaap van Stormeworm! En nog even Misty's lekkere snoetje!

----------
September was de maand waarin mijn paardjes gewoon even lieten zien hoe lief en knap ze zijn

Storm showt zijn moves, ook werd storm deze maand vriendjes met Caspian! Alvie was gewoon de heerlijke hunk die hij altijd is! Storm wilde dekjes jatten en laten zien hoe knap hij is. Misty laat even zien dat je zonder voorpluk ook mooi kunt zijn.

-----------
Oktober was een heerlijke maand! Ik mocht eindelijk weer rijden, en wat een heerlijk gevoel was dat!

Hieronder samen met Jorinda en Caspian. (Ja Caspian kent al mijn paarden, maar niet eens al mijn paarden kennen elkaar

Je moet natuurlijk ook een beetje de lol erin houden!

Stormie is zo lieeef! Alvaro is prachtig op de foto gezet door Suzanne van Fervor Fotografie, bedankt meid! Alvaro en ik hebben er inmiddels ook al een paar heerlijke ritjes op zitten, wat is hij toch braaf en lief! Misty is gewoon superknap!!!!
-----------
November was de maand waarin Misty haar bosje touw (oke, manen) eraf gingen, het staat haar best goed!

Alvaro roept zijn vriendjes!

En Storm is gewoon schattig!

Schattige Misty met haar korte coupe!
-----------
December moet nog komen, maar dat wordt vast een leuke maand!
Ik hoop voor volgend jaar wat meer te kunnen doen met mijn paardjes, lekker veel rijden en spelen met ze! Dat kon dit jaar even niet zo goed door mijn operatie, maar volgend jaar gaan we er weer heerlijk tegenaan!

Bedankt voor het kijken!