Damella was toen een 3,5 jarige haflinger van Allacher en had al mooie prestaties op de keuring op haar naam staan.
Echter verliep het in het begin moeizaam, ik ben een keer goed hard van haar afgevallen waardoor het vertrouwen wel een beetje weg was.. Maar toch hebben we doorgezet en ging het langzaam maar zeker de goede kant op en hebben we bereikt waar we nu zijn!
Januari
In januari kwam ze bij mij op stal te staan, het rijden ging niet echt fijn maar toch eind januari een oefenwedstrijdje meegepakt waar we 169 punten behaalden.

Februari
Door de strenge vorst helaas niet veel kunnen doen deze maand en ze liep helaas ook een weekje onregelmatig
Maart
Het rijden ging helaas nog lang niet zo als het hoorde en dus besloten om het anders te gaan doen en vanaf de grond al flink aan de slag te gaan.

April
De training begon toch beetje bij beetje te helpen, het vertouwen was iig weer terug!
Mei
We gingen voor het eerst op buitenrit en wat was ze braaf! Helaas begon hierna een blessure periode

Juni
Helaas hebben we de hele maand niks kunnen doen ivm een hoefbeenontsteking
Juli
We mochten weer gaan opbouwen met rijden en vanaf hier is ze flink vooruit gegaan!
Augustus
Alles ging lekker zn gangetje en we zijn nog gezellig even bij mijn doodzieke opa (inmiddels overleden) op visite geweest!
September
In september stond de herkeuring in Lunteren op het programma! Waar ze met 75,5 punt is opgenomen in het stamboek.
Oktober
Deze maand reden we mee met een sponsorrit voor het kankerfonds, wat was Damella weer braaf!
November
Damella is verhuist naar een andere stalling waar ze het super naar haar zin heeft!
Vandaag reden we mee op onze club met de Kür op muziek , we reden mee in de klasse L2 pas de deux samen met een vriendin. Ze deden het super en met ruim 65,5% werden we dan ook 1e! Wat ben ik trots op mijn topper van zo'n moeilijk paard naar een geweldige topper in korte tijd

Bedankt voor het kijken enne als je er toch bent laat dan even een berichtje achter