Ik kende eigenaresse Daisy al via de eigenaresse van mijn oude verzorgpony.
Is het geen knapperd

Ik heb hem eerst 2x proefgereden, om te kijken of er een klik tussen ons was.
Maar ik was op slag verliefd ook al gingen we even met 120 km/u door de baan een stukje haha…

Zeg nou eerlijk, wie kan deze looks nou weerstaan.

Vanaf 29 april mocht ik hem helemaal zelf gaan doen en vanaf dan 3x in de week rijden.
En o.. wat is het toch een Clowntje, wat ik echt geweldig aan hem vind.

Met Djai kan ik van alles doen, we rijden voornamelijk lekker in de bak.. maar lekker zonder zadel op hem stappen of in het paddockje zonder zadel en hoofdstel "rijden" kunnen we samen ook echt van genieten.
In Juni kwam een vriendin mee naar stal om met mijn camera foto's te maken van ons samen.

Ik ben echt blij met deze foto's, want normaal maak ik de foto's … maar als ik er zelf op zit wordt dat lastig haha.

Het rijden gaat steeds beter tussen Djai en mij. Ik had eerst wat moeite met zijn galop, omdat die wel erg krachtig is … maar ook dit lossen we samen weer op door te blijven oefenen.
In September had ik het idee om Djai een keer om te toveren naar "echte" dressuurpony voor een fotoshoot door stalgenootje Femke.
Wat zag hij er gaaf uit! Knapperd! En wat een leuke foto's ....

Ook ik had me dit keer aangepast aan hele set en mijn cognaclaarzen aangetrokken (ook al zaten ze niet zo handig, aangezien ze vrij hoog zijn).

We gaan nu lekker door met rijden, er zijn nog genoeg puntjes waar we aan kunnen werken.
Zeker bij mezelf, ik heb een hele slechte houding, maar we blijven oefenen...!
Maar vooral gaan we genieten! Want dat doen we zeker!

En zou het heel gaaf vinden hem een keer met een onderlinge wedstrijd mee te laten doen samen met mij