Ik heb king sinds juli 2009 en we hebben al heel wat overwonnen, dit jaar hebben we heel wat meer overwonnen, maar ook door een diep dal gegaan, waar we nu goed aan het uitklimmen zijn.
het begint rustig in januari

Februari is ook nogal mistig en rustig aan. We doen wat grondwerk, rijden wat in de longeercirkel

Maart is de maand van carnaval en king doet gezellig mee

April eindelijk weer schoon aan het worden na de winter

Mei begint goed. We zijn eindelijk zover dat we samen in de bak kunnen rijden en zelfs kunnen draven

Eind mei.. een spannende tijd! We gaan verhuizen!

Juni rijdt mijn man voor het eerst dat king van ons is op hem.

Juli de maand dat ik voor het eerst buitenrij op king! En owh wat was ik bloednerveus en king koelbloedig

Augustus een maand met tegenstrijdigheden.
aan de ene kant trots want we gingen zwemmen in surea

Ging king voor het eerst echt springen

maar werd ik alleen maar banger en onzekerder. Ik heb king toen te koop gezet omdat t met rijden nog steeds niet super ging. Hij bleef maar tegen de druk van het bitloze ingaan, ging er in het bos een keer vandoor met een vriendin erop en zo werd t voor mijn gevoel te veel.
Omdat ik hem wel goed gereden wilde hebben als ie verkocht werd, bood een vriendin aan hem voor te rijden en met hem te lessen.
ik was daarbij en aan het einde van de les moest ik er ook op. Omdat hij zo braaf was geweest en eigenlijk met een bit in supergoed luisterde en de steun kreeg om zijn balans terug te krijgen. Wat heb ik gehuild en wat was ik blij dat ik het toch gedaan had.
Ik voelde ineens zoveel rust onder mij en meneer was zo braaf.
tuurlijk is hij nog weleens stout en wil de andere kant op, maar is heel goed te corrigeren en luistert super.
Deze foto(van september) was gemaakt net voordat we besloten dat we toch met onze nieuwe instructrice en manier van rijden verder gingen.
We dachten dat ie mok had en hebben dus heel zn sokken afgeschoren. Gelukkig viel het mee en trokken de plekken snel weg met wat behandelingen

Oktober en november niet echt foto's gemaakt.
we gingen steeds meer vooruit met rijden, king heeft nu een goede balans, alleen als ie wat moeier is, is hij wat stouter.
Mijn eigen gemoedstoestand is met vlagen goed en dan weer bagger.
King gaat met sprongen vooruit en ik in kleine stapjes.
In december zijn we weer verhuisd van stal en met deze laatste foto sluit ik het dan ook af.
we kijken samen zonnig de toekomst tegemoet en samen gaan we het zeker wel redden om eens echt lekker buiten te gaan rijden!
.. hopenlijk ook zo goed in 2012 hé