Ik wilde wel Zembla een jaar lang laten zien. We hebben veel meegemaakt, ik ben wat angstig met rijden afentoe maar heb het redelijk onder controle. In sommige situaties heb ik het ook minder goed onder controle maar we zijn er mee bezig.

Helaas hebben we van de maand september t/m een deel van november niet kunnen rijden omdat Zembla kreupel liep. (Verrekte binnenste knieband). Hij heeft 6 weken totale boxrust gehad (had wel een inloopje zodat hij ook buiten op een 2 bij 2 meter stukje kon staan). Daarna moest hij nog 6 weken op dat stukje blijven staan maar mocht ik al wel rechte lijnen gaan rijden. Toen dat die 6 weken voorbij rijden was hij helemaal goed en mocht ik weer vol aan de slag en kon Zembla weer lekker de wei op! Man wat een bokkensprongen en stijgers kwamen daar uit!

We kregen een nieuwe bak op stal.

We maakten onze eerste bitloze buitenritjes helemaal alleen zonder andere paarden erbij!

Je kreeg een nieuw hoofdstel en je hield ervan om tijdens de buitenritten wat mais mee te nemen van de boeren.

Hier hadden we net een stortbui op ons gehad.

We knuffelden samen.

We gingen naar het bos wat minimaal 2 uur rijden was (te paard) om er te komen.

Toen waren we eindelijk terug na 6 uur rijden op stal. Man wat waren wij samen moe.

Toen werd je kreupel..

één van de eerste keren er weer op!