2011 was voor ons het jaar met heel veel plannen, maar plannen die wel uit kwamen maar ook en hele hoop die weg bleven, ons jaar begint zo
Januari de Haflinger competitie noord. wedstrijd in Vlagtwedde.
we deden mee in de L1 onderling maar met zon hoog drachtige merrie was dat een behoorlijke klus

haar veulen lag aan de linkerzijde en het zag er echt niet uit, zelf de jury moest lachen na het af groeten
zo scheef ik zat

de trainde rustig verder nou ja op den duur werd het meer gym en gewoon genieten
dit was februari

rijden bleven we gewoon doen ondanks haar dikke buik, als ik haar lied staan werd ze boos en narrig
niet echt leuk om haar dan opstal te zien, in maart hebben we nog wat foto's gemaakt in het land

http://i31.photobucket.com/albums/c395/ ... 0430-1.jpg
Een week voordat haar veulentje kwas hebben we nog 10 km gereden. Een leuke buiten rit samen met mijn achterbuurvrouw en haar knappe welsh cob hengst price,

en ja hoor op 29 april werd mijn meisje mama van een prachtig veulentje genaamd Fitany
ow wat was ik trots op mijn meisje alles was goed en wat was ze lief en bezorgt om haar kindje

langzaam begonnen we weer een beetje te rijden
met monstertje er bij maar ook al gauw zonder monster, en dat ging heel erg goed. Binnen een maand ging ik al weer naar de les met Farah en toen begon onze pech. mijn zadel ging stuk en had van de divoza een leen zadel en ja hoor daar begon de ellende. boos met aansingellen vast in de rug niet willen verzamelen ga maar door. na veel wikken en wegen en langzamerhand al 2 maand mijn zadel kwijt, de strijd gewonnen en dikke korting op een nieuw zadel gehad konden we weer trainen
we hadden kort daar na een les van Corrie rave en vernam dat farah weer op de terug weg was naar haar oude ik

ook was on tenue klaar waar ik dameszadel in rij, te samen met farah en het staat echt zo super op haar en ze pakt alles goed op

ook zijn we na onze gewone lessen op de manege gaan lessen bij Annemarie Saans en dat gaat super.
farah word steeds sterker en geniet er steeds meer van

http://i31.photobucket.com/albums/c395/ ... les622.jpg
ook hebben we onze lol

en onze stunts

maar genieten doen we welke dag
farah op naar 2012