Ons begin is iets minder geweest. Met uitladen op een andere plek, schoot mijn schouder uit de kom, dat was al een lekker begin samen om alleen verder te gaan

Afijn, in augustus 2010 reden wij zo door de bak, mijn puppy

In oktober 2010 kwamen Jans en Leo op bezoek

In november 2010 ben ik gaan lessen bij een wereldjuf! Ik ben haar echt dankbaar voor alles wat daarna is gekomen.. Eind november begon helaas het slechte weer al met nadeel dat ik alleen een buitenbaan tot mijn beschikking had. Wally werd door het niets doen een draak

In maart 2011 moesten we naar een andere stal opzoek. Ik stond op een heel klein privestalletje en deze wilde geen boxen meer verhuren. Opzoek naar iets anders. Uiteindelijk zijn Wally en ik na een tussenstop op een grote pensionstal terecht gekomen. Ze bloeide helemaal op! Een van de eerste keer op de nieuwe stal, ik reed haar intussen met thiedemann, omdat het nogal een tank kan zijn waar je niks meer op hebt te vertellen. Inmiddels was madame ook weer een jaartje ouder

Ook op de nieuwe stal zijn we net zo fanatiek verder gegaan met lessen

Ik merkte dat we een nieuw zadel nodig hadden, wat beter op haar lag, maar ook waar ik beter in kon zitten. Het zadel was snel gevonden en konden we weer verder gaan

Ik kon ook steeds halverwege het rijden de thiedemann afdoen

Het moest nu ook maar eens tijd worden dat er tijdens mijn les foto's werden gemaakt. Ik heb Wally in het witte setje gestoken en wat liet ze zich goed zien

Een paar weken geleden kwam Mars langs. Die kwam eens meeten en Wally bewonderen. En moest natuurlijk ook Wally uittesten om vervolgens zich de pennybijrijder van Wally te mogen noemen

En van afgelopen dagen

Wally is echt mijn grote trots.. Mijn zwarte parel, mijn pennypaard, mijn eigen totilasje..